کتاب‌های صوتی در حوزه هنری همدان تولید می‌شود
کد خبر: 3433508
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

کتاب‌های صوتی در حوزه هنری همدان تولید می‌شود

گروه هنر: مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان همدان از تولید و تدوین کتاب‌های صوتی خبر داد و گفت: تولید این مجموعه در راستای تولیدات بومی است.

نیما بیگلریان، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی‌قرآن(ایکنا)، از همدان اظهار کرد: واحد نمایش حوزه هنری استان همدان پس از تولید آلبوم‌های رادیویی و نقالی، در زمینه تولید کتاب‌های صوتی در زمینه‌های مختلف مانند دفاع مقدس نیز فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: تولید این مجموعه در راستای تولیدات بومی است، «خمپاره‌های سرگردان» سی و ششمین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان است که تعداد 7 داستان کوتاه از سه نویسنده استان در آن گردآوری شده‌است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان همدان ادامه داد: در مرحله نخست تولید کتاب صوتی داستان «خوراک کلاغ‌ها» به قلم سید مهرداد موسویان به فایل صوتی تبدیل شده است که در مراحل بعد نیز داستان‌های دیگر این کتاب به فایل صوتی تبدیل شده تا در یک آلبوم به بازار عرضه‌شود.

بیگلریان بیان کرد: این نخستین کتاب صوتی حوزه هنری استان همدان است و در مراحل بعد، تولید کتاب‌های صوتی دیگر در برنامه واحد نمایش قرار دارد. همچنین، واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان ، نشست خانه فیلم کوتاه خود را به نمایش و بررسی فیلم‌های کوتاه برتر سینمای ایران اختصاص داده است.

وی بیان کرد: در این نشست فیلم‌های کوتاه چاه؛ تصنیف قدیمی و غمناک عصر بارانی آسمار؛ دایره، روایت مرگ نازلی از زبان یک جن‌گیر عاشق، کمی بالاتر، و محدوده دایره، شهرام مکری با حضور علاقه‌مندان پس از نمایش نقد و بررسی می‌شود.

بیگلریان اظهار کرد: در ادامه‌ این نشست که با هدف ارائه نکاتی چند پیرامون کارگردانی فیلم کوتاه برگزار می‌شود، آثار به نمایش درآمده با همین رویکرد مورد نقد و بررسی قرار خواهدگرفت، این برنامه ساعت 3 بعدازظهر روز چهارشنبه، 13 آبان در سالن اجتماعات حوزه هنری استان همدان واقع در خیابان شریعتی روبروی بانک صادرات مرکزی، بن بست زرین برگزار خواهد شد.

captcha