ایثارگران در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی باشند
کد خبر: 3446593
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
صفی‌خانی:

ایثارگران در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی باشند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: جانبازان و ایثارگران ما همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس در دفاع از کشور نقش‌آفرینی کردند امروز نیز در صف مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، رضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان امروز، 19 آبان‌ماه در دیدار با ایثارگران و جانبازان شاغل در این سازمان، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایران اسلامی توانستند بدون وابستگی به قید و بندهای مادیات و تعلقات زندگی به مقابله با دشمن پرداخته و با ایثار جان خود پیروزی برای کشور رقم بزنند.
وی افزود: امروز جانبازانی را داریم که با دردهای ناشی از دوران دفاع مقدس دست و پنجه نرم می‌کنند که لازم است در ادامه راه و آرمان شهدا و جانبازان تلاش کنیم.
صفی‌خانی اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی از جانبازان و ایثارگران در سازمان صنعت، معدن و تجارت مشغول به‌کار هستند که وجود این افراد برای ما مایه مباهات و افتخار است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: خدمت خالصانه و بی‌منت به این ایثارگران شاغل در سازمان را وظیفه خود می‌دانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
صفی‌خانی در بخشی از سخنانش گفت: آنچه امروز مهم است توجه ویژه به پیشرفت علم و فناوری است تا بتوانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم.
وی گفت: جانبازان و ایثارگران ما همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس در دفاع از کشور نقش‌آفرینی کردند امروز نیز در صف مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از ایثارگران انتظار می‌رود در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پیشقدم باشند تا موجبات ایجاد آرامش و رفاه ملت ایران فراهم شود.
در بخشی از این جلسه، جمعی از ایثارگران شاغل در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان به بیان پاره‌ای از مسائل و انتظارات خود پرداختند.
در پایان این مراسم، با توجه به پیشنهاد کارکنان ایثارگر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بهروز طیب‌نژاد به‌عنوان مشاور امور ایثارگران این سازمان منصوب شد.

captcha