جشنواره هنرهای تجسمی پیرامون اقتصاد مقاومتی در نهاوند برگزار می‌شود
کد خبر: 3449206
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

جشنواره هنرهای تجسمی پیرامون اقتصاد مقاومتی در نهاوند برگزار می‌شود

گروه هنر: به مناسبت هفته بسیج جشنواره هنرهای تجسمی با عناوین امربه‌معروف، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، توانمندی‌های بسیج و عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، امیر بحیرایی، مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند شنبه، 23 آبان در جمع خبرنگاران ابراز کرد: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت هنرمندان در عرصه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ بسیج در جامعه حرکت کنیم در این راستا به مناسبت این هفته جشنواره هنرهای تجسمی در دو بخش در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: کانون بسیج هنرمندان نهاوند در نظر دارد تا در این هفته برنامه‌های بسیار متنوع و اثرگذاری را اجرا کند و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلفی را برگزار کند، یکی از جشنواره‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود جشنواره هنرهای تجسمی است که از همه هنرمندان دعوت می‌شود در این جشنواره حضور فعالی داشته باشند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند بیان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در دو بخش گرافیک و نقاشی برگزار می‌شود که هر بخش نیز شامل زیر بخش‌هایی دیگری است تا همه هنرمندان بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

بحیرایی ادامه داد: ساخت طرح و پوستر، تصویرسازی، نقاشی روی بوم، مداد رنگی و آبرنگ از بخش‌های مختلفی است که علاقه‌مندان می توانند در این بخش ها نیز شرکت کنند؛ علاوه بر بخش‌های عادی جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های ویژه جشنواره با عناوین امربه‌معروف، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، توانمندی‌های بسیج و عفاف و حجاب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ابراز کرد: فراخوان برگزاری جشنواره بین مردم و مراکز فرهنگی تقسیم‌شده است و علاقه‌مندان باید آثار خود را تا اول آذرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، دبیرخانه این جشنواره و کانون بسیج هنرمندان نهاوند همه‌روزه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند آماده پاسخگویی به سؤالات و همچنین دریافت آثار هنرمندان است.

بحیرایی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ بسیج در بین همه اقشار جامعه به‌ویژه هنرمندان و بهره‌مندی از هنر هنرمندان در راستای اهداف متعالی بسیج است پس از داوری در مورد آثار ارسالی با برگزاری مراسمی با حضور همه مسئولان به نفرات برتر جوایز نفیسی در هفته بسیج که از شنبه، 30 آبان آغاز می‌شود، اهدا خواهد شد.

captcha