کانال تلگرامی آموزش آنلاین قرآن رونمایی می‌شود
کد خبر: 3456370
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
تا دهه فجر؛

کانال تلگرامی آموزش آنلاین قرآن رونمایی می‌شود

گروه فضای مجازی: رئیس فرهنسگرای فناوری اطلاعات از آموزش آنلاین قرآن در کانال تلگرام خبر داد و گفت: این آموزش آنلاین قرآن از طریق کانال تلگرام را در دهه فجر رونمایی خواهیم کرد.

مهدی وکیل‌پور، رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تولید نرم‌افزارهای موبایلی با موضوع دینی و قرآنی اظهار کرد: تولید نرم‌افزارهای موبایلی، یکی از مواردی است که در دستور کار قرار داده‌ایم و این امر را متناسب با بحث هویت ملی پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: تولید نرم‌افزارهای موبایلی قرآنی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات در راستای ترویج فرهنگ صورت می‌گیرد؛ چراکه معتقدیم حجم شبکه‌های اجتماعی به اندازه‌ای است که شاهد جذب بسیاری از کاربران به این شبکه‌ها هستیم.

رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد، آموزش قرآن در تلگرام است. بخش فنی فرهنگسرا این موضوع را به لحاظ زیرساختی بررسی کرده‌اند و 70 درصد از کارهای زیرساختی انجام شده است و امیدواریم تا ایام دهه فجر آموزش قرآن را در تلگرام داشته باشیم.

وی بیان کرد: بخش آموزش فرهنگسرای فناوری اطلاعات تمام تلاشش را خواهد کرد تا بحث آموزش آنلاین قرآن را محقق کند وهم‌اکنون زیرساخت‌های این امر آماده است تا بتوانیم به بحث آموزش قرآن از راه دور به صورت آنلاین بپردازیم.

وکیل‌پور اظهار کرد: کانال تلگرام را به زودی راه‌اندازی خواهیم کرد و از طریق این کانال آموزش‌های مقدماتی در حوزه قرآن را ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سامانه آموزش قرآن هم‌اکنون طراحی شده است و به زودی با همکاری فرهنگسرای قرآن، متون را با حضور اساتید قرآن در استودیو ضبط می‌کنیم و تا ایام دهه فجر کار تلفیقی در حوزه آموزش آنلاین قرآن آغاز خواهیم کرد.

رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات تصریح کرد: نرم‌افزار بانوی ایثار با موضوع زندگی حضرت خدیجه ام‌المؤمنین، اولین نرم‌افزار موبایلی بود که از سوی فرهنگسرا به همت کارشناسان تولید کردیم و با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبرو شد.

وی بیان کرد: تولید نرم‌افزارهای دیگری را در دستور کار داریم که با موضعات دینی و انقلابی است و سعی داریم در این نرم‌افزارها نگاه‌مان هویت دینی، ملی و دفاع مقدس باشد.

captcha