یادمان زنده‌یاد «محسن حاجی‌حسنی» در مسابقات تسنیم و تلاوت
کد خبر: 3457076
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

یادمان زنده‌یاد «محسن حاجی‌حسنی» در مسابقات تسنیم و تلاوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله کشوری مسابقات قرآن تلاوت و تسنیم(ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی) به یاد زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی کارگر برگزار می‌شود.

مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن تلاوت و تسنیم(ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی) 25، 26 و 27 آذرماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری این مسابقات در مشهد مقدس انجام شده است و مدیران سازمان دارالقرآن تاکنون چندین سفر برای هماهنگی‌های بیشتر به مشهد مقدس داشته‌اند.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم افزود: طی هفته گذشته سفری به مشهد مقدس داشتم که در این سفر جلسات خوبی با دوستان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم تا مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه این مسابقات انجام شود.
وی در ادامه گفت: طی جلسات و تعاملاتی که داشتیم بنا شد شورای قرآن استان خراسان رضوی هفته آینده با محوریت مسابقات قرآن تسنیم و تلاوت برگزار شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در این شورا صورت بگیرد.
قره‌شیخلوعنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی کارگر در مشهد مقدس بودند بنا شد مسابقات قرآن تلاوت و تسنیم یادمانی برای این قاری عروج‌یافته باشد و در مراسم اختتامیه این مسابقات از خانواده زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی کارگر تجلیل خواهد شد.

captcha