طرح دانشجو معلم قرآن باعث ایجاد انگیزش قرآنی در محیط های دانشگاهی می شود
کد خبر: 3460237
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

طرح دانشجو معلم قرآن باعث ایجاد انگیزش قرآنی در محیط های دانشگاهی می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرکت کننده در طرح دانشجو معلم قرآن با بیان اینکه این طرح باعث ایجاد انگیزش قرآنی در محیط های دانشگاهی می شود گفت: فراگیری آموزش های روش تدریس نقش موثری در ایجاد این انگیزه دارد.

حمد پوردشتی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یکی از کارهایی که باید در امور فرهنگی و کارهای قرآنی مورد توجه بیشتر قرار گیرد بحث گزینش افراد است زیرا هر قدر دقیق تر و سختگیرانه تر باشد خروجی موفق تری خواهد داشت.
وی از اهتمام و همکاری مسئولان برگزاری این دوره و رابطه خوب آنان با شرکت کنندگان تقدیر کرد و افزود: مسئولان برگزاری طرح با اخلاق و برخورد بسیار خوب و با صبر و حوصله بهر فع مشکلات پرداختند که باید از زحمات آنان قدردانی شود.
پوردشتی اضافه کرد: ما به عنوان دانشجویان معلم قرآن قرار است با دانشجویان کار کنیم از این رو ارایه نکات لازم از سوی استادان در این زمینه می تواند در موفقیت ما موثر باشد که البته استادان خبره ای که دعوت شده اند نکات مفیدی را هم بیان کرده اند.
وی مجددا از وجود امکانات رفاهی مناسب این دوره و توجه به نظر دانشجویان از سوی مسئولان برگزاری دوره قدردانی کرد و گفت: ایجاد انگیزه در دانشجویان در جذب آنان به کارهای قرآنی بسیار موثر است و باید راه های مناسبی برای این کار انجام شود.

یادآور می شود در این دوره سه روزه که تا 21 آذرماه ادامه دارد 60 دانشجو حضور دارند و در کلاس های مربوطه شرکت خواهند داشت.
این کلاس ها در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8 و 10 تا 45/9 و 10 تا 11 و 30 دقیقه و در نوبت عصر نیز از ساعت 13 و 30  تا اذان مغرب در دو کلاس جداگانه در مجتمع نرجس خاتون(س) جمکران تشکیل می شود و استادان دوره به ارایه مطالب کاربردی و نظری می پردازند.
captcha