نفرات برتر مسابقات سراسری تلاوت و تسنیم تجلیل شدند+ اسامی
کد خبر: 3461424
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

نفرات برتر مسابقات سراسری تلاوت و تسنیم تجلیل شدند+ اسامی

گروه فعالیت‌های قراآنی: نفرات برتر مسابقات تلاوت و تسنیم شب گذشته با حضور مسئولان در مراسم اختتامیه این مسابقات معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نفرات برتر مرحله کشوری سومین دوره مسابقات تلاوت و چهارمین دوره مسابقات تسنیم شب گذشته، 27 آذرماه در اختتامیه این مسابقات در مشهد اعلام و با حضور علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، آیت‎الله سید‎احمد علم‎الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری، مهدی قره‎شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی و سایر شخصیت‎های برجسته قرآنی از برگزیدگان تقدیر شدند.
 
مسابقات سراسری تلاوت در بخش برادران
 
بر اساس این گزارش، سعید حاجیان از تهران، سید جاسم موسوی از خوزستان، مجید زینلی از اصفهان، آرش سور سوری از کرمانشاه و هادی اسفیدانی از خراسان رضوی رتبه‎های اول تا پنجم مسابقات تلاوت در رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال برادران و محمدرضا زاهدی از استان تهران، مصطفی خاکساری از خراسان رضوی، علی باوی از خوزستان و سید محمد جواد هاشمی از خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم و رتبه تشویقی مسابقات تلاوت در رشته تحقیق زیر 16 سال را به خود اختصاص دادند.
 
در رشته حفظ کل رده سنی بالای 16 سال نیز به ترتیب، محمد خاکپور، از خراسان رضوی، حسین علیرضا لو از استان قم، سجاد واعظی منفرد از استان سمنان، مسعود رضایی از استان زنجان و مجتبی علیرضا لو از استان تهران رتبه‎های اول تا پنجم و در بخش زیر 16 سال رشته حفظ کل حسین همایونی، از مازندران، سینا طباخی از آذربایجان شرقی و محمدحسین عربیان از استان تهران به ترتیب حائز رتبه‌های اول، دوم و تشویقی شدند.
 
در رشته حفظ 15 جزء برادران نیز نوید رزمجو از فارس، علی شیخ جامی از خراسان رضوی، هادی رضایی از کرمان، محمد امین نجفی از زنجان و سجاد غراباقی از همدان حائز رتبه‌های اول تا پنجم این رشته در بخش بالای 16 سال و امیر حسین زرگری، از مازندران، ابوالفضل ارباب از اصفهان و سید محمد جواد معصوم زاده از خراسان رضوی حائز رتبه‌های اول، دوم و تشویقی حفظ 15 جزء زیر 16 سال در مسابقات تلاوت شدند.
 
بخش خواهران مسابقات سراسری تلاوت
 
اما در بخش خواهران مسابقات تلاوت در رشته تحقیق، زهرا سهرابی از استان کرمانشاه، الهام سلطانی‌نژاد از کرمان، زهرا کشاورز از بوشهر، مرضیه میرزایی پور از خراسان رضوی و ام البنین طالبی از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا چهارم و رتبه تشویقی را به دست آوردند.
 
در بخش خواهران مسابقات تلاوت و در رشته حفظ کل، حکیمه نصیری از مازندران، زینب صالح بیک از یزد، مجیده رضاپور از کرمان، مریم شفیعی از ایلام، و معصومه گودرزی از اصفهان به ترتیب رتبه‎های اول، دوم و سه رتبه تشویقی را به خود اختصاص دادند.
 
فائزه سادات قریشی‎نسب از یزد، حمیده حسینی از فارس، فرزانه صادقی‎ناو از گیلان، زهرا قربانی سینی از اصفهان و رعنا احمدی از آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه‎های اول تا پنجم رشته حفظ 15 جزء مسابقات تلاوت اعلام شدند.
 
مسابقات تسنیم در بخش برادران
 
اما در مسابقات تسنیم و در رشته ترتیل برادران، عبدالمجید بارزلو از گلستان و مهدی ساکت از گیلان به طور مشترک رتبه اول را به دست آوردند؛ همچنین محمد دلالی، از استان سمنان و مجتبی ضرغامی از کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب حائز رتبه‎های دوم و سوم این بخش از مسابقات شدند.
 
در رشته حفظ سه جزء برادران مسابقات تسنیم، رضا چامکی از گیلان، جاسم شمیری از خوزستان و علیرضا جعفری از فارس به ترتیب رتبه‎های اول تا سوم این بخش بودند؛ در رشته یک جزء برادران مسابقات تسنیم نیز، جواد آریای فر از خراسان رضوی، محسن رضایی از کهکیلویه و بویر احمد و علیرضا طاهری از استان مرکزی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
مهدی صفرزاده از اصفهان، مصطفی تقی‌زاده از مازندران و فخر الدین سهرابی از فارس نیز رتبه‎های اول، دوم و تشویقی مسابقات تسنیم در رشته حفظ موضوعی برادران بودند؛ همچنین روح‎الله پور عسگری، از استان ایلام، غلامرضا زارع شهرآبادی از یزد و بهادر آرین مهر از فارس به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم رشته مفاهیم برادران در مسابقات تسنیم شدند.
 
بخش خواهران مسابقات تسنیم
 
در رشته ترتیل خواهران و در مسابقات تسنیم، خدیجه دیاری از استان قم، رقیه میرزایی از استان آذربایجان غربی و شهین ملکوتیان از استان یزد به ترتیب رتبه‌های دوم، سوم و تشویقی را به دست آوردند.
 
در رشته حفظ یک جزء خواهران مسابقات تسنیم نیز سکینه وزیری از استان کرمان، خدیجه آبادی وایقان از آذربایجان شرقی و زهرا الماسی از استان زنجان به ترتیب رتبه‌های اول و دو رتبه تشویقی این بخش اعلام شدند؛ در رشته حفظ سه جزء خواهران نیز عطیه فریدونی از تهران، فهمیه حداد مقدم از خراسان شمالی و لیلا شریفی اردانی از البرز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به دست آوردند.
 
در رشته حفظ موضوعی و در بخش خواهران، عطیه سادات آمیقی از سمنان، فاطمه رستمی از بوشهر و نجمه کوهی باغ اناری از فارس به ترتیب حائز رتبه‎های اول، دوم و تشویقی این بخش در مسابقات تسنیم شدند؛ در رشته مفاهیم خواهران نیز سمیه طاهری از فارس، فاطمه عبدی از کهکیلویه و بویر احمد و زهرا ایروانی از استان اصفهان رتبه‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
captcha