هر روز با یک آیه از قرآن و حدیث در تلگرام
کد خبر: 3462438
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

هر روز با یک آیه از قرآن و حدیث در تلگرام

گروه فضای مجازی: کانال تلگرام «قرآن و حدیث»، هر روز یک آیه از قرآن و حدیثی از معصومین را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کانال تلگرام قرآن و حدیث برای پالایش و تطهیر روح و روان، یک آیه از قرآن و یک حدیث از معصومین(ع) را منتشر می‌کند.
آخرین پست این کانال تلگرامی آمده است: حاج محمّداسماعیل دولابی دربارهٔ توکّل به خدا می‌فرمایند: اگر یک شخص غنی که به او اطمینان و اعتماد داری به تو بگوید نگران نبـــــاش، غصه بدهی‌هایت را نخور، خیالت راحت باشد، من هستـــــم: ببین این حرف او چقدر به تو آرامش می‌‌بخشد و راحت می‌‌شوی، خدای مهربان که غنی و تواناست به تو گفته است «الیسَ الله بکافٍ عبدَه» آیا خداوند برای کفایت امور بنده‌اش بس نیست؟ یعنی ای بنده من!! برای همه کسری و کمبودهای دنیوی و اخرویت من هستم. این سخن خدا چقدر انسان را راحت می‌کند و به او آرامش ‌می‌بخشد. لذاست که فرمود: اَلا بِذکر الله تطمئنّ القلوب: یادمون نـــــره خیلے از مشکلات جزء آزمایش‌های الهے هستن... صبـــــور باشیم.

در یکی دیگر از پست‌های تلگرام نوشته شده است؛ نماز مانند لیمو شیرین است، هرچه از اول وقت دورتر شود تلخ تر می‌شود، هرکه عادت به تاخیر نمازها کرده ؛ خود را برای تأخیر در امور زندگی آماده کند! تاخیر در ازدواج، تأخیر در اشتغال، تأخیر در تولد اولاد، تأخیر در سلامتی.هرقدر که امور نمازت منظم باشد، امور زندگیت هم تنظیم خواهد شد.
captcha