ضرورت نهادینه کردن استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی
کد خبر: 3464064
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
دهبانی‌پور تاکید کرد؛

ضرورت نهادینه کردن استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی

گروه فضای مجازی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت نهادینه کردن استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 12 دی‌ماه در نخستین نشست کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد، بر ضرورت نهادینه کردن استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی تاکید کرد و گفت: بازگو کردن بازتاب فضای مجازی در روابط اجتماعی، ضرورت واکاوی و تاثیر برخی آثار زیانبار آن برای مصون نگه‌داشتن گروه‌های در معرض آسیب لازم است.
وی افزود: استفاده فراگیر از شبکه‌های اجتماعی نیازمند مدیریتی با ساختار فرهنگی برای جلوگیری از برخی آثار مخرب این شبکه‌ها در جامعه است.
بنا بر این گزارش، همچنین، اصغر میرفردی، عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج نیز با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی در این استان به خوبی مدیریت نشده، بیان کرد: در آمارها آمده که بیش از 90 درصد ایرانی‌ها عضو شبکه‌های اجتماعی هستند و این در واقع یک فاجعه است.
وی با بیان اینکه همواره به دانشجویان خویش توصیه می‌کنم که وقت خود را برای شبکه‌های اجتماعی هدر ندهند، یادآور شد: باید ابعاد شبکه‌های اجتماعی در استان بررسی و شناخته شوند و راه نفوذ آسیب‌های اجتماعی که از این شبکه‌ها ایجاد شده، را پیدا کنیم.
captcha