زندگی مسالمت‌آمیز و اخوت اهل سنت و تشیع در کرمانشاه الگویی مثال زدنی است
کد خبر: 3464139
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

زندگی مسالمت‌آمیز و اخوت اهل سنت و تشیع در کرمانشاه الگویی مثال زدنی است

گروه اجتماعی: امام جمعه پاوه با تاکید براینکه اخوت اهل سنت و تشیع در کرمانشاه الگویی مثال زدنی است گفت: صدها سال است که مردم این استان با صلح و دوستی در کنار یکدیگر هستند.

ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با بیان این‌که زندگی مسالمت‌آمیز واخوت اهل سنت و تشیع در کرمانشاه الگویی مثال زدنی است، گفت: اقوام و مذاهب متعددی در استان کرمانشاه ساکن هستند و مسلمانان این منطقه و بزرگان اهل سنت و تشیع با بهره‌گیری از آموزه‌های حضرت محمد(ص) مشکلی با یکدیگر نداشته و احترام و محبت بر روابط آنان حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان برادر یکدیگرند، افزود: استان مرزی کرمانشاه در سال‌های جنگ مرارت‌ها و سختی‌های بسیاری متحمل شده که برادران اهل سنت در کنار اهل تشیع از این خاک و مرز و بوم دفاع کرده و در راه دفاع از اسلام و وطن خود شهید داده‌اند.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی، خواهان صلح و افزایش معنویت درجامعه است و امت اسلامی ایران بیش از ۳۵ سال است که در سایه عترت زندگی می‌کنند.

ماموستا قادری عنوان کرد: تا زمانی که این اتحاد و هم بستگی در میان مردم این مملکت حفظ شود ترفندهای دشمنان به بن‌بست می‌رسد.
captcha