نگاهی به برنامه‌های چهارمین روز حرکت کاروان «شاهدان بصیر»/ 11 شهر فارس؛ میزبان لاله‌های گمنام
کد خبر: 3467701
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

نگاهی به برنامه‌های چهارمین روز حرکت کاروان «شاهدان بصیر»/ 11 شهر فارس؛ میزبان لاله‌های گمنام

گروه اجتماعی: در چهارمین روز حرکت کاروان 94 پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» 11 شهر استان فارس میزبان این لاله‌ها خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، کاروان 94 پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» از روز چهارشنبه، 23 دی‌ماه در حال حرکت به بیش از 60 نقطه استان فارس هستند.
طبق برنامه‌های اعلام شده، این کاروان در چهارمین روز حرکت خود میهمان 11 شهر  استان فارس شامل خرم‌بید، سعادت شهر و توابع، ارسنجان، آباده طشک، دبیران، حاجی‌آباد، خسویه، لامرد، اشکنان، بیرم و علامرودشت خواهند بود.
حرکت کاروان شاهدان بصیر طی 10 روز در 6 مسیر انجام می‌شود که امروز در مسیر شماره یک شهرهای خرم‌بید، سعادت شهر و توابع، مسیر شماره 2 شهرهای ارسنجان و آباده طشک، مسیر شماره 5 شهرهای دبیران، حاجی‌آباد و خسویه، مسیر شماره 6 شهرهای لامرد، اشکنان، بیرم و علامرودشت این کاروان حرکت خواهد کرد.
طبق اعلام عبدالله آزاد، فرمانده سپاه ناحیه لامرد قرار است امروز تجمع میثاق با شهدا در میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شود و سپس شهدا به سمت میدان شهدا با حضور با شکوه مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شهر لامرد تشییع و به سمت بخش‌های اشکنان و علامرودشت اعزام شوند.
یادآور می‌شود، کاروان «شاهدان بصیر» در روز پنجشنبه، اول بهمن‌ماه از محل دروازه قرآن وارد سومین حرم اهل بیت(ع) خواهند شد که در این راستا برنامه‌های گسترده و متنوعی برای این روز تدارک دیده شده است که طی روزهای آینده اعلام خواهند شد.
captcha