قول مساعد نوبخت برای پیگیری تأمین اعتبار تحصیل رایگان حافظان و قاریان قرآن
کد خبر: 3468291
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
افتخاری اعلام کرد:

قول مساعد نوبخت برای پیگیری تأمین اعتبار تحصیل رایگان حافظان و قاریان قرآن

گروه سیاسی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس با تشریح مشکلات ایجادشده در اثر عدم تامین اعتبار تحصیل رایگان حافظان و قاریان قرآن گفت: این مسائل را با آقای نوبخت در میان گذاشتم و ایشان هم قول پیگیری این مسئله را دادند و تأکید کردند که مشکلات مالی دولت مانع تأمین اعتبار این حوزه شده است.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره تأمین اعتبار تحصیل رایگان حافظان و قاریان قرآن گفت: روز یکشنبه که آقای نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه همراه با رئیس‌جمهور برای تقدیم لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 95 به مجلس آمده بود، من از فرصت استفاده کردم و درباره ضرورت تامین اعتبار تحصیل رایگان حافظان و قاریان قرآن صحبت کردم و برای ایشان تبیین کردم که به علت عدم تأمین اعتبار چه مشکلاتی برای این افراد پیش آمده است.

وی در تشریح برخی از این مشکلات گفت: این مشکلات به نحوی بوده است که بعضا این افراد از حضور در جلسه امتحان محروم شده‌اند و یا در برخی موارد سبب محرومیت بعضی از این افراد از ثبت نام برای ترم‌های تحصیلی آینده شده است.

افتخاری اظهار کرد: این شرایط نه تنها تکریم قرآنیان به عنوان الگوهای حقیقی یک جامعه اسلامی نیست و سبب الهام‌بخشی به اقشار دیگر نمی‌شود بلکه باعث وهن آنها در مقابل دیگران نیز شده است.

رئیس فراکسیون قرآن مجلس عنوان کرد: البته با گشایشی که با آغاز اجرای برجام در کشور ایجاد می‌شود، دولت می‌تواند بخشی از پول‌های آزادشده از این طرق و طرق مختلف دیگر را در خدمت قرآنیان قرار دهد تا به حل مشکلات این قشر از جامعه بی‌انجامد و بنده به آقای نوبخت ابن نکته را یادآور شدم.

وی در پایان اظهار کرد: این مسائل را به صورت مکتوب هم به ایشان ارائه شد که پیگیر این مسئله باشند و آقای نوبخت هم تأکید کردند که مشکلات مالی دولت مانع تأمین اعتبار این حوزه شده است اما قول مساعدت داده شد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازحفاظ کل قرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱
0
0
با سلام و خسته نباشید.اولا از خانم افتخاری بابت پیگیری علت عدم پرداخت به موقع هزینه تحصیل حفاظ صمیمانه سپاس گزاری می نماییم و ثانیا از خبرگزاری ایکنا بابت پیگیر ی این امر قدردانی و سپاس ویژه داریم. امیدواریم شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن هم مانند خبرگزاری ایکنا پیگیر این امر باشند. درپایان خواهشمندیم تا زمان پرداخت و اجرای مصوبه پیگیری فرمایید.اجرکم عنداله
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۰
0
0
واقعا دست شما در نکند . هم خبرگزاری ایکنا که در این زمینه تلاش میکند و هم خانم افتخاری که درد ما حافظان قرآن را منعکس میکنند. سپاس فرآوان . ایشا الله هرچه سریعتر این مشکل تحصیل رایگان حافظان قرآن حل شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۲
0
0
سلام . خسته نباشید. همانطور که دوستان حافظ ما هم گفته اند ای کاش شبکه قرآن و رادیو قرآن هم موضوع علت عدم پرداخت هزینه تحصیل حفاظ را مانند خبرگزاری ایکنا پیگیری می کردند، اگه موضوع ورزشی بود jتا حالا چندین برنامه تلویزیونی و رادیویی پیگیری می کردند.خداوند ان شااله خیر به این خبر گزاری ایکنا بدهد.ممنون وسپاس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۱
0
0
سلام.ممنون از خانم افتخاری ،انشالله آقای نوبخت هم به قولش عمل کنه.یاعلی
captcha