کاروان شهدای گمنام امروز در 17 نقطه فارس توقف می‌کند + ساعات حضور
کد خبر: 3468405
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

کاروان شهدای گمنام امروز در 17 نقطه فارس توقف می‌کند + ساعات حضور

گروه اجتماعی: کاروان 94 پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» از صبح امروز در 17 نقطه فارس توقف کرده و مورد استقبال مردم این نقاط قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، کاروان 94 پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» از صبح امروز، 28 دی‌ماه در 17 نقطه فارس توقف کرده و مورد استقبال مردم این نقاط قرار می‌گیرند.
این کاروان طی 4 مسیر از نقاطی مانند زرقان، لپویی، بیضا، استهبان، ایج، مشکان، قطرویه، خنج، سده، سیف‌آباد، آبگرم، اسلام‌آباد، فسا، سروستان و کوهنجان عبور خواهند کرد.
کاروان شهدا در مسیر شماره در استهبان ساعت 9 صبح، ایج ساعت 14:30، مشکان و قطرویه در ساعت 15 توقف کرده و یا خواهند کرد ضمن اینکه بعضاً در برخی از شهرهایی که شهدا در ساعات پایانی روز حضور می‌یابند، مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
شاهدان بصیر در مسیر شماره در ساعت 8:30 میهمان مردم زرقان، ساعت 13 میهمان مردم لپویی و ساعت 15 نیز میهمان مردم بیضا خواهند شد که مردم این شهر با محفل شبی با شهدا به استقبال این لاله‌های گمنام می‌روند.
این کاروان عشق در مسیر شماره 5 در ساعت 8 صبح به فسا، ساعت 14 سروستان و ساعت 15 به کوهنجان رفته و در آنجا نیز دوباره محفل معنوی و عارفانه‌ ای با حضور این کاروان برگزار خواهد شد.
مسیر شماره 6  این کاروان نیز در ساعت 9 صبح در خنج، ساعت 13 در سده، سیف‌آباد، آبگرم و اسلام‌آباد، ساعت 14 در کارزین و 15 در قیر توقف می‌کند که در این شهر نیز مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، کاروان «شاهدان بصیر» از 23 دی‌ماه جاری از طریق شهرستان نورآباد ممسنی وارد استان فارس شده و طی 10 روز به قریب 75 نقطه فارس اعزام می‌شود.
captcha