دوره «تربیت معلم نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3468696
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
به همت اتحادیه مؤسسات خوزستان؛

دوره «تربیت معلم نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خوزستان، دوره تربیت معلم نهج‌البلاغه را برگزار می‌کند.

خمیس بداوی، مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خوزستان در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم برنامه‌های آموزشی و طرح‌های بسیار زیادی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
وی ادامه داد: اتحادیه تاکنون در حوزه قرآن و انس با این کتاب، برنامه‌هایی را انجام داده است و از آنجا که نهج‌البلاغه بین علاقه‌مندان به حوزه قرآن کریم مهجور باقی مانده است، دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه را برای بانوان و آقایان برگزار می‌کند.
بداوی تصریح کرد: این دوره در سه مرحله به ترتیب در مرحله نخست، دوره آشنایی با نهج‌البلاغه، دوره تربیت معلم و دوره سوم تربیت مدرس برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره نخست، برای دوره دوم آماده می‌شوند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان خوزستان افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند تا 11 بهمن‌ماه جهت ثبت نام به دفتر اتحادیه مراجعه کنند و آغاز این دوره نیز از نیمه دوم اسفند‌ماه است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از اساتید مجرب بهره‌مند می‌شود، اظهار کرد: این دوره طی سه روز برای شرکت‌کنندگان بانو و آقا در مقطع 20 سال به بالا برپا می‌شود.
گفتنی است؛ پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان، مدرک معتبر اهدا می‌شود.
captcha