معرفي برگزيدگان مسابقات قرآن بسيجيان خوزستان
کد خبر: 3469537
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

معرفي برگزيدگان مسابقات قرآن بسيجيان خوزستان

گروه فعاليت‌هاي قرآني: برگزيدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج استان خوزستان معرفی شدند.

محمد جنادله، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نفرات برگزیده و راه‌یافته به مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج استان خوزستان معرفی شده‌اند.

وی گفت: در رشته حفظ کل عبدالله میاحی از ملاثانی و سید مهدی موسوی‌نسب از ناحیه امام حسین(ع) اهواز و در رشته قرائت سید جاسم موسوی از ناحیه امام حسین(ع) اهواز و سید جعفر ملبوب از شهرستان کارون به عنوان برگزیده معرفی شدند.

جنادله عنوان کرد: محمد کرم‌الله چعب از شهرستان شوشتر، موسی آلبوخنفر از شادگان در بخش بالای 16 سال و ستار آلبوغبیش از ماهشهر و مصطفی نعيماوي از شادگان در شته قرائت زیر 16 سال رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان کرد: در رشته تفسیر سوره ممتحنه محمد بحرانی‌پور از خرمشهر و علی خالدی از رامشیر، در رشته حفظ و مفاهیم سوره یس، علی بحرانی‌پور از خرمشهر و یوسف حمیدی‌نژاد از شادگان رتبه‌هاي برتر را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در بخش زیر 16 سال و در رشته حفظ 5 جزء سید احمد فاضلی از اهواز و ابوالفضل صفاری از شوشتر، در رشته حفظ 10 جزء حسن درویشی بچاری از خرمشهر و محمدمهدی غنچه‌آرا، در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال مهدی کثیر از شوش و اسحاق زبیدات از اهواز، برتر شناخته شدند.

جنادله عنوان كرد: همچنين در رشته اذان زیر 16 سال نیز رضا راهبر از رامشیر و جواد صالحی از شادگان به رتبه‌های برتر دست یافتند.

به گزارش ايكناي خوزستان، مرحله كشوري بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج 23-26 بهمن‌ماه در مشهد برگزار مي‌شود.

captcha