بررسی خود‌شناسی و خداشناسی/ شهروندان با راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده‌ آشنا می‌شوند
کد خبر: 3469543
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
درفرهنگسراهای شهر:

بررسی خود‌شناسی و خداشناسی/ شهروندان با راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده‌ آشنا می‌شوند

گروه جامعه: فرهنگسرای‌های شهر تهران هرهفته برنامه‌هایی فرهنگی و هنری متنوعی را برگزار می‌کنند که ازجمله این برنامه‌‌ها می‌توان به کارگاه خود‌شناسی و خدا شناسی و راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده‌ اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،سازمان فرهنگی‌ هنری شهرداری تهران هرهفته برنامه‌هایی فرهنگی و هنری متنوعی را برگزار می‌کنند که ازجمله این برنامه‌‌ها می‌توان به کارگاه‌های زیر اشاره کرد.

الفبای خوشبختی با حضور ‌محمد فرهادی، انسان و توانایی‌های او و چگونگی حضور در تنهایی و رسیدن به آرامش و خوشبختی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند.

نشست موضوعی ورزش و سلامت روان

در این نشست آموزشی که با هدف آشنایی اعضاء کانون سلامت و تندرستی فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود، مباحثی همچون ورزش و سلامت روان، بهتر بیندیشیم-‌بهتر زندگی کنیم و رموز تندرستی به مراجعان آموزش داده می‌شود. این کارگاه روز یکشنبه چهارم بهمن ماه از ساعت 9 تا 11:30 صبح با حضور آرزو لاله پور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه‌های فرهنگسرای مهر می‌توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره 55033900 تماس بگیرند.

کارگاه «خانواده و رسانه»

فرهنگسرای گلستان و مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت، به منظور آشنایی با دنیای مجازی و ارتقا همبستگی اجتماعی و خانوادگی کارگاه «خانواده و رسانه» با حضور محمد عنبرستانی کارشناس پلیس فتا برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست آسیب شبکه‌های ارتباط مجازی در کاهش ارتباطات کلامی اعضای خانواده ( انزوای افراد خانواده)، ظرفیت‌ها و قابلیت های رسانه‌های نوظهور‌، رعایت حریم خصوصی، گفت‌وگوی نسلی، زنان وکودکان و بیم‌های اخلاقی و تحرک اجتماعی زنان و جوانان بررسی می‌شود.

کارگاه «خانواده و رسانه» روز یکشنبه 4 بهمن در خانه فرهنگ برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به نشانی نارمک،خیابان 46 متری شرقی(شهیدثانی)، بین مهر و مدائن، میدان 16 مراجعه کنند.

نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای «پنجره خاطره‌ها»

در این نشست کارگاهی مهارت‌های مورد نیاز زوجین برای حفظ کانون زناشویی و رسیدن به ثبات و پایداری در خانواده آموزش داده می‌شود.

نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای ‌پنجره خاطره‌ها ‌با هدف ارایه مشاوره به مخاطبان در راستای ارتقاء کیفیت سبک زندگی و تحکیم نهاد خانواده به صورت هفتگی در فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان نیز در باره موضوع نشست به ذکر تجربه‌ها و خاطرات خود می‌پردازند.

در نشست‌های تازه ‌پنجره خاطره‌ها دکتر حمید رضا فرهمند عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)‌، مشاور و روانشناس خانواده طی سه جلسه به موضوعاتی همچون مهارت‌های کلامی زوجین، مفاهیم اساسی در ارتباط بین زن و شوهر واعضای خانواده، تعریف و معیارهای خانواده پویا، روش‌های مقابله با دخالت خانواده‌های طرفین، عوامل برهم زننده آرامش همسران و راه‌های مقابله با آن می‌ پردازد.

این نشست کارگاهی چهارم و یازدهم بهمن و دوم اسفند از ساعت 10 تا 12 در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی ،سالن آمفی تئاتر خاتم برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.


captcha