ثبت نام مسکن مهر؛ ویژه فعالان قرآنی استان‌های تهران و البرز
کد خبر: 3469740
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور؛

ثبت نام مسکن مهر؛ ویژه فعالان قرآنی استان‌های تهران و البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و تعاونی مسکن مهر طلائیه، فعالان قرآنی علاقه‌مند، می‌توانند با درنظر گرفتن شرایط از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و تعاونی مسکن مهر طلائیه، فعالان قرآنی علاقه‌مند، می‌توانند با درنظر گرفتن شرایط از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
شرایط اولیه متقاضیان مسکن مهر:
متقاضی و افراد تحت تکفل که از تاریخ 1 فروردین 1384 تا کنون فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی باشند. 1-

2- از تاریخ 22 بهمن 1357 تاکنون از هیچ از امکانات دولتی مربوط به تأمین مسکن مثل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

3- متقاضی، متأهل یا زن سرپرست خانوار باشد.

4- حداقل دارای 5 سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا یا شهر مادر آن باشد. مدت سابقه سکونت برای مهاجرین از شهرهای بزرگ به یک سال کاهش یافته و برای کارمندان دولتی که به استناد حکم دستگاه مربوط منتقل می‌شوند سابقه سکونت، ملاک نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، فعالان قرآنی استان‌های تهران و البرز می‌توانند جهت ثبت نام اولیه واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به مراجعه نمایند. www.etghan.ir

قابل ذکر است، هر بلوک 67 واحد می‌باشد که طبقه اول 11 واحد و 7 طبقه 8 واحدی می‌باشد، هزینه انشعابات، گاز، آسانسور، صدور سند، عوازض دولتی و پایان کار هنگام تحویل اخذ خواهد شد و پارکینگ در محوطه است.

گفتنی است؛ اعضا معرفی شده می‌بایست وام و زمین دولتی نگرفته باشند، امکان خرید و فروش میسر است، قرارداد معتبر مسکن مهر بعد از اولین واریزی توسط تعاونی با متقاضی امضا خواهد شد.

یادآور می‌شود، اتحادیه هیچگونه مسئولیتی در قبال زمان تحویل و کیفیت تحویل نخواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال گروه به آدرس تلگرامی https://telegram.me/maskanqurani از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه مطلع گردند.

آدرس پروژه: شهر جدید هشتگرد، میدان امام خمینی، بلوار فشند، میدان فشند، روبروی فاز 2، جنب باغشهر، مجتمع طلائیه.

شرایط پرداخت:

واریز نقدی به غیر از 25 میلیون تومان وام مهر با کارمزد 4 درصد(ارقام به تومان است)

ثبت نام مسکن مهر؛ ویژه فعالان قرآنی استان‌های تهران و البرز

captcha