10محفل انس با قرآن در مساجد اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3470023
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
همزمان با دهه‌فجر؛

10محفل انس با قرآن در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد.

بابک پورپناهی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل درحاشیه جلسه هماهنگی برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم ویژه ایام‌الله دهه فجر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر هر روز در یکی از مساجد اردبیل محفل انس با قرآن‌کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: افتتاحیه این محافل قرآنی در مسجد پیرمادر و اختتامیه نیز در مسجد روستای آراللوی کوچک برگزار می‌شود.
پورپناهی از برگزاری برنامه‌های تواشیح  و سرود خوانی و حفظ قرآن نیز خبر داد و افزود: در کلیه برنامه‌های انس با قرآن کریم  برنامه‌های جنبی  نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه  برگزاری برنامه‌های محفل انس با قرآن بر عهده ریش‌سفیدان مسجد محله خواهد بود، گفت: این برنامه‌ها به همت موسسه قرآنی پیشگامان راه  سعادت برنامه‌ریزی شده است.
وی از مشارکت مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با این موسسه خبر داد و گفت: جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها توانستیم با اعتباری هرچند محدود با این موسسه همکاری نماییم.
وی با اعلام اینکه روز 13بهمن ماه در محله پیر مادر اردبیل این محفل افتتاح می‌شود، گفت: 14بهمن ماه درمسجد نواب صفویه، 15بهمن در مسجد قاسمیه سید آباد، 16بهمن‌ماه در مسجد شهرک توحید، 17 و 18بهمن ماه مسجد عباسیه پناه آباد و مسجد امام رضای خاتم‌النبیین، 19 و 20 بهمن ماه در حسینیه روستای حمل آباد و مسجد بنی‌هاشم گلمغان، 21 و 22بهمن ماه نیز در مسجد موسی‌بن‌جعفر میر اشرف و آراللوی کوچک برگزار می‌شود.
captcha