اسامی داوران نخستین روز رقابت‌های نهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3470071
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

اسامی داوران نخستین روز رقابت‌های نهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی هیئت داوران رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال و رشته حفظ دو و پنج جزء رده سنی زیر 16 سال، نهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) ویژه آقایان از صبح امروز، پنجم بهمن‌ماه در رشته‌های قرائت تحقیق بالای 16 سال و حفظ دو و پنج جزء زیر 16 سال در دو سالن مجزا محل یادمان شهدای هفتم تیر، واقع در سرچشمه تهران برگزار ‌شد.
روز اول این مسابقات که با اجرای محمدرضا پورمعین همراه است، هیئت داورانی چون محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، محمدحسین سعیدیان در بخش صوت، غلام‌رضا شاه‌میوه در بخش لحن و محمدرضا حاج‌اسماعیلی در بخش وقف و ابتدا رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال را قضاوت می‌کنند.
همچنین رشته حفظ دو و پنج جزء رده سنی زیر 16 سال را حجت‌الاسلام سیدمحمد میریحیی در بخش صحت حفظ، نصرالله فولادیان‌پور در بخش تجوید، جنتی در بخش صوت و لحن و علی فربین در بخش وقف و ابتدا داوری خواهند کرد.
گفتنی است؛ متسابقان تهران روز اول این دوره از مسابقات در دو سالن مجزا در محل یادمان شهدای هفتم تیرماه باهم به رقابت می‌پردازند. همچنین از حاشیه‌های این دوره از مسابقات حضور شرکت‌کنندگان زیر 16 سال به همراه والدین و خانواده‌ها به عنوان بهترین مشوق بود که شاید موجبات کمی استرس، اضطراب و نگرانی شرکت‌کنندگان را در ارائه محفوظاتشان به همراه داشت.
یادآور می‌شود، نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن الکریم امام علی(ع) ویژه آقایان از پنجم تا نهم بهمن‌ماه در محل یادمان شهدای هفتم تیرماه برپا می‌شود.
captcha