تجدید بیعت دانشگاهیان دانشگاه کاشان با شهدا
کد خبر: 3472485
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

تجدید بیعت دانشگاهیان دانشگاه کاشان با شهدا

گروه اجتماعی: همزمان با دهه فجر، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان روز گذشته، 13 بهمن‌ماه با راهپیمایی از مسیر مسجد تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌ سعود بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافته و ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در این مراسم با اشاره به سالروز 12 بهمن و ورود امام خمینی(ره) به میهن، اظهار کرد: 12 بهمن یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با حضور اکثریت قاطع مردم، نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی روحانی با اشاره به تلاش‌ها و ایثارگری‌های مردم در پشت جبهه و خط مقدم برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی یک مائده الهی بود که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد و سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست.
وی بر تداوم مسیر، هدف و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدا و ایثارگری‌های مردم بنا شده و نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود.
captcha