نصب تندیس سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد در میادین شهر یاسوج/ نصب المان مادران 3 شهیدی
کد خبر: 3472669
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

نصب تندیس سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد در میادین شهر یاسوج/ نصب المان مادران 3 شهیدی

گروه اجتماعی: مسئول حوزه امانی و زیباسازی شهرداری یاسوج از نصب تندیس دو تن از سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین هفت تیر و میدان مقاومت با همکاری سپاه فتح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی، مسئول حوزه امانی و زیباسازی شهرداری یاسوج روز گذشته، 13 بهمن‌ماه در نشست خبری از نصب تندیس دو تن از سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین هفت تیر و میدان مقاومت با همکاری سپاه فتح خبر داد.
وی با بیان اینکه کنگره سرداران شهید سال آینده در یاسوج برگزار می‌شود، افزود: در صورت تصویب سپاه فتح استان المانی از مادران سه شهیدی در میدان کوی امام حسین(ع) و خیابان ترمینال یاسوج نصب می‌شود.
بنا بر این گزارش، همچنین، مسعود نیک‌پی، مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری یاسوج نیز  با بیان اینکه زیربنای فرهنگی در هیچ یک از دستگاه‌های فرهنگی ایجاد نشده، از برگزاری جشن‌های دهه فجر به مدت 10 شب خبر داد.
وی در ادامه بیان کرد: در صورت موافقت شورای اسلامی شهر یاسوج در تقویم استان 15 اردیبهشت به‌نام روز فرهنگی یاسوج(به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شهر یاسوج) نام‌گذاری می‌شود.
مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری یاسوج در پایان یادآور شد: تا پایان سال‌جاری کلنگ احداث فرهنگ‌سرا در استان به زمین زده می‌شود که برای ساخت این فرهنگ‌سرا بیش از دو میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
captcha