وجود خدا در زندگی تعهد و اخلاق در زن و مرد را تقویت می‌کند
کد خبر: 3473388
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
مرادیان:

وجود خدا در زندگی تعهد و اخلاق در زن و مرد را تقویت می‌کند

گروه اجتماعی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که وجود خدا در زندگی تعهد و اخلاق در زن و مرد را تقویت می‌کند، گفت: دوسال اول زندگی به دلیل عدم شناخت لازم شرایط سختی پیش‌روی زوج‌های جوان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام مرادیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم ازدواج دانشجویی 132 زوج این دانشگاه ه شنبه، 17 بهمن برگزار شد، ،گفت: شناخت زوجین نسبت به هم هر چه بیشتر باشد برقراری تعامل بین آنها با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.
وی با بیان این‌که در دوسال اول زندگی به‌دلیل عدم شناخت لازم شرایط سختی پیش‌روی زوج‌های جوان است؛ البته این اختلافات نباید مایه ناامیدی زوج‌ها شود، اظهار کرد: آمارها حاکی از این است که بیشتر طلاق‌ها مربوط به اوایل زندگی زوج‌های جوان است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به این‌که آمدن فرزند موجب مستحکم‌تر شدن ریشه‌های زندگی می‌شود، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم زوج‌های جوان در سال‌های اول زندگی و تا زمان پیدا کردن شناخت لازم نسبت به هم، رفتارهای یکدیگر را تحمل کنند.
حجت‌الاسلام مرادیان ادامه داد: با وجود این‌که زوج‌های جوان می‌دانند شیوه پیامبر(ص) مهر سنگین نبوده است اما متاسفانه امروز به مهریه سنگین به‌عنوان یک ویژگی مثبت برای زنان نگاه می‌شود.
وی با بیان این‌که به زوج‌های جوانی که در این مراسم ازدواج دانشجویی مهریه آنها کمتر از 14 سکه و کمتر است هدایایی جدای از هدایای عمومی به رسم یادبود اهدا می‌شود، اضافه کرد: ازدواج برای آرامش است اما اگر این آرامش بر زندگی حاکم نشد بدانید مسیر طی شده در زندگی مشترک اشتباه بوده است و حتماً باید پیش از آن‌که خانواده دچار فروپاشی شود مورد اصلاح قرار بگیرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: محبت متقابل بین زن و شوهر رحمت است اما مودت، گذشت و بزرگواری یک‌طرفه و بدن توقع از طرف مقابل زندگی را زیباتر و قلب‌ها را به‌هم نزدیک‌تر می‌کند.
حجت‌الاسلام مرادیان اضافه کرد: خداوند هم فرموده است که اگر می‌خواهید به آرامش برسید حتما مودت داشته باشید.
وی با بیان این‌که زنان در اوایل زندگی مشترک نیاز به ارتباط بیشتری با خانواده خود دارند؛ از این‌رو به مردان توصیه می‌کنیم که در این ارتباط‌ها محدودیت و مرزبندی ایجاد نکنند، اظهار کرد: زن و شوهر باید موجب رشد معنوی هم شوند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به این‌که وجود خدا در زندگی تعهد و اخلاق در زن و مرد را تقویت می‌کند، گفت: آسیبی که خیلی از زندگی‌ها را به‌هم می‌ریزد، عدم اعتماد است و در واقع این عدم اعتماد هم از آشکار شدن اولین دروغ شروع می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسانه اي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۱
0
0
اقا يا خانم خبرنگار خودت كلاهت را قاضي كن
تيتر را يك بار بخوان
مي فهمي چه گفتي؟
captcha