انقلاب اسلامی ایران از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است
کد خبر: 3473413
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
حجت‌الاسلام رمضانی:

انقلاب اسلامی ایران از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است

کانون خبرنگاران نبأ: رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان سيمرغ گفت: انقلاب اسلامي ایران از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است و هم‌چنان مقتدرانه در عرصه جهانی جایگاه خود را حفظ کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رمضانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب‌های بسیاری همزمان با انقلاب اسلامی در جهان به پیروزی رسید، اما در مدت زمان كوتاه به چالش كشیده شد و از مسیر اصلی خود منحرف شد؛ انقلاب اسلامی ایران از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است و همچنان مقتدرانه در عرصه جهانی جایگاه خود را حفظ کرده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تأكید بر ولایت‌فقیه و رهبری منسجم نه تنها از مسیر خود منحرف نشد بلكه روز به روز به انسجام آن افزوده شد؛ هم‌چنین از اهداف خود باز نماند و در سطح بین‌المللی اگر چالش‌ها و رخدادهایی صورت می‌پذیرد حضور ایران را در حل مشكلات منطقه ضروری و واجب است.
رمضانی تصریح كرد: در گذشته اگر نام ایران توسط كشورهای استعمارگر و استكباری برده می‌شد فقط از جنبه‌های اقتصادی و ذخائر غنی زیر‌زمینی‌ بود، اما پس از انقلاب شكوهمند اسلامی، ایران را از بُعد فرهنگی می‌شناسند و به این موضوع پی برده‌اند که در خاورمیانه مهد ادیان الهی، هنوز كشوری با نام خدا، دین و ائمه معصومین(ع) با اقتدار به حیات خود ادامه می‌دهد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ خاطرنشان كرد: ایران اسلامی توانسته است پس از گذشت 37 سال از عمر خود با اقتدار و بدون آلودگی در رهبریت، نظام كشور را به سوی اهداف مقدسش پیش ببرد و این خصوصیت شخصیت رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران، در هیچ  بلادی دیده نمی‌شود و این در حالی است كه رهبران كشورهای مختلف جهان از چنین خصوصیتی برخوردار نیستند.
حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی
captcha