فیلم‌های جشنواره هنر آسمانی اکران می‌شود
کد خبر: 3473612
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

فیلم‌های جشنواره هنر آسمانی اکران می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر اجرایی جشنواره سراسری هنرآسمانی از اکران فیلم های مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در حاشیه نمایشگاه انقلاب اسلامی و هنر آسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید فقیهی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های اسلامی صداوسیما در سال 1373 در شهر قم تأسیس شد، گفت: از آنجا که این هدف، جز با اتکا به علمای دینی و بهره‌گیری از توان حوزه‌های علمیه تحقق نمی‌پذیرفت، محل استقرار آن شهر مقدس قم تعیین شد و حاصل این اقدام راهبردی بعد از 20 سال فعالیت، چاپ و انتشار بیش از 700 عنوان کتاب و بیش از 1200 شماره از نشریات مختلف برای هدایت و حمایت فکری از برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان صداوسیما بود.
فقیهی اظهار داشت: این مرکز در سال 1393 و بر اساس بازنگری‌های انجام‌شده در ساختار سازمان صداوسیما، به اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه" تبدیل شد و زیرمجموعه مرکز پژوهش و سنجش افکار قرار گرفت و به‌عنوان حلقه وصل حوزه‌های علمیه و رسانه و به‌مثابه مرکزی راهبردی برای نهادینه کردن آموزه‌های اسلامی در برنامه‌های صداوسیما ماموریت هایی را عهده دار است.
وی با اشاره به مشارکت اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه در چهارمین دوره جشنواره هنرآسمانی گفت: این اداره کل همچنین در برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی، هنر آسمانی با دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی مشارکت دارد.
مدیر اجرایی جشنواره سراسری هنرآسمانی در پایان با اشاره به اکران برخی فیلم های مستند تولید شده مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسيما در نمایشگاه انقلاب اسلامی هنرآسمانی بیان داشت: آغاز اکران این مستندها صبح روز دوشنبه 19بهمن ماه، ساعت 10 صبح و با حضور عموم علاقه مندان بخصوص طلاب خواهد بود و تا ساعت 12 همان روز به طول خواهد انجامید.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه انقلاب اسلامی هنرآسمانی به همت دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز فرهنگی وهنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برپا شده است.
این نمایشگاه از یکشنبه 11 بهمن‌ماه  تا 22 بهمن ماه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 19:30 در خیابان ارم، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ساختمان جدید کتابخانه پذیرای هنرمندان حوزوی و عموم علاقه‌مندان عرصه‌های مختلفی هنری است.
captcha