اجرای 100 ویژه‌برنامه انقلاب در جامعه عشایری فارس/ یاد شهدای این قشر تکریم می‌شود
کد خبر: 3474057
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

اجرای 100 ویژه‌برنامه انقلاب در جامعه عشایری فارس/ یاد شهدای این قشر تکریم می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عشایر استان فارس از اجرای بیش از 100 ویژه‌برنامه توسط این ناحیه از سپاه در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیامرز محمدی‌زاده، فرمانده سپاه عشایر فارس با بیان اینکه به‌مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر بیش از 100 ویژه‌برنامه توسط سپاه عشایر فارس برگزار می‌شود، گفت: مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دهه، اعزام تیم پزشکی به مناطق عشایری استان فارس با همکاری بسیج جامعه پزشکی و درمان رایگان، برگزاری یادواره شهدای عشایر در شیراز و شهرستان‌های عشایر نشین فارس، برگزاری همایش سران و معتمدین عشایر فارس در مناطق عشایری کوهمره سرخی، کازرون، قائمیه و فسا هستند.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه حلقه‌های صالحین در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عشایری، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ـ ورزشی در مناطق عشایری کازرون و ممسنی، اردوی یک روزۀ جنگل کاری در منطقه کوهمره سرخی و اعزام سه نفر از کارکنان سپاه عشایر فارس به مسابقات تیراندازی مرحله کشوری که توسط بسیج عشایری کشور در خوزستان برگزار می شود از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده برای دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.
محمدی‌زاده همچنین بر لزوم گسترده حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: شرکت حداکثری عشایر غیور با نماد عشایری در نماز جمعه شیراز و شهرستان‌ها و حضور حداکثری عشایر در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی در پایان از برگزاری همایش هم‌اندیشی سران عشایر در خوزستان خبر داد و افزود: جمعی از معتمدین بسیج عشایر فارس به همایش هم‌اندیشی سران، معتمدین و بزرگان اقوام عشایر کشور که در خوزستان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.
captcha