انجمن اولیا مهدهای شکوفه مؤسسه مهدقرآن و عترت میاندوآب برگزار شد
کد خبر: 3474272
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

انجمن اولیا مهدهای شکوفه مؤسسه مهدقرآن و عترت میاندوآب برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: انجمن اولیاء مهدهای شکوفه مؤسسه مهدقرآن و عترت میاندوآب روز گذشته، 19 بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، انجمن اولیا مهدهای شکوفه مؤسسه مهدقرآن و عترت میاندوآب روز گذشته، 19 بهمن‌ماه در محل ساختمان مرکزی برگزار شد.
این مراسم، با حضور اولیای نونهالان مهدهای شکوفه و سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن‌زاده، امام جمعه این شهرستان همراه بود.
مراسم انجمن اولیا مهدهای شکوفه مؤسسه مهدقرآن وعترت میاندوآب برگزارشد
بنابراین گزارش؛ در این مراسم، مهدی عباس‌نژاد، مدیر مؤسسه مهدقرآن و عترت میاندوآب ضمن خیرمقدم‌گویی و تبریک ایام الله دهه فجر به نقش و اهمیت تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: کسانی‌که انقلاب اسلامی را به‌وجود آوردند از دامن مادران و پدرانی برخاسته بودند که فرزندانی مانند امام(ره) تربیت کرده بودند که توانست حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را برهم بشکند. اکنون ما باید با الگوگیری از سیره تربیتی اهل بیت(ع) فرزندانی پیرو خط امام(ره) تربیت کنیم.
مراسم انجمن اولیا مهدهای شکوفه مؤسسه مهدقرآن وعترت میاندوآب برگزارشد
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، امام جمعه شهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بیان ابعاد مختلف تربیت فرزندان پرداخت.
وی با تأکید بر کلمه محبت در خانواده افزود: انتقال پیام از طریق محبت به کودکان باعث استحکام رابطه عاطفی می‌شود و از معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) می‌توان چنین برداشت کرد که محبت به فرزند وظیفه هر پدر و مادری است.
حسن‌زاده بیان کرد: متأسفانه بعضی از والدین تمام تلاش خود را صرف تأمین اقتصادی فرزندان می‌کنند و از محبت به فرزندان غفلت می‌کنند که عواقب ناگواری را در پی دارد.
وی در ادامه به شخصیت و عزت نفس کودکان اشاره کرد و افزود: در فرهنگ اسلامی یک اصل بسیار مهم تربیتی وجود دارد و آن حفظ شخصیت و توجه به عزت نفس کودکان است و ما به‌عنوان والدین باید همیشه از این بابت الگو باشیم.
امام جمعه شهربا توجه به مهم دانستن روحیات متفاوت کودکان گفت: ازمقایسه کودکان باهم باید بپرهیزیم و جلوی فرزند بزرگ به فرزند کوچک محبت نکرده و مواظب کلماتی که در جمع خانواده ارائه می‌شود، باشیم. 
captcha