محدوديت‌هاي ترافيک 22 بهمن‌ در شيراز تشريح شد
کد خبر: 3474334
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

محدوديت‌هاي ترافيک 22 بهمن‌ در شيراز تشريح شد

گروه اجتماعی: رئيس پليس راهور استان فارس محدوديت‌هاي ترافيک 22 بهمن را در كلان‌شهر شيراز تشريح كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مصطفي عباسي، رئيس پليس راهور استان فارس محدوديت‌هاي ترافيک 22 بهمن را در كلان‌شهر شيراز تشريح كرد و گفت: از آنجا كه مبدأ راهپيمايي 22 بهمن‌ماه از چهارراه 15خرداد به مقصد ميدان آزادي است، ‌در طول اين مسير و مسيرهاي منتهي به برگزاري مراسم راهپيمايي تدابير ترافيكي اتخاذ شده است.
وي افزود: در اين راستا از ساعت 24 روز چهارشنبه، 21 بهمن‌ماه (اولين ساعات روز 22 بهمن‌ماه) تا پايان مراسم، از هرگونه توقف در طول مسير اصلي (چهار راه 15خرداد، خيابان مشير فاطمي، ميدان امام حسين(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادي، ميدان آزادي) جلوگيري مي‌شود.
رئيس پليس راهور استان فارس با بیان اینکه در صورت توقف وسيله نقليه در اين مسير، خودرو با خودروبر به پارکينگ منتقل مي‌شود، گفت: از ساعت 6 بامداد نيز از تردد  وسايل نقليه موتوري و غيره موتوري در طول مسير جلوگيري مي‌شود و ممنوعيت ترافيکي در اين مسير اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به اینکه در تمام خيابان‌هاي اصلي و فرعي منتهي به مسيراصلي راهپيمايي، محدوديت و ممنوعيت تردد اجرا مي‌شود و اين مسيرها مسدود هستند، به شهروندان توصيه كرد: به‌علت کمبود فضاي پارک وسيله نقليه، حتي‌الامکان از وسايل نقليه عمومي جهت شرکت در مراسم راهپيماي استفاده كنند و جهت تسهيل در آمد و شد،‌با ماموران پليس همكاري کنند.
عباسی از شهرونداني که قصد تردد از مسيرهايي که داراي محدوديت و ممنوعيت تردد دارند، درخواست كرد تا سفرهاي درون شهري خود را از قبل از ساعت 6 بامداد اجرا و در غير اينصورت از معابر جايگزين استفاده كنند تا با محدوديت‌هاي ترافيکي مواجه نشوند.
وي به سازمان‌ها و اداراتي که قصد ايجاد فضاي تبليغاتي، يا ايستگاه‌هاي مرد نظر خود را دارند، گفت: محل استقرار اكيپ‌هاي خود را خارج از مسير اصلي مراسم راهپيمايي انتخاب كنند تا مزاحم تردد شهروندان نشود.
captcha