رتبه‌های برتر مسابقات قرآن کارکنان دولت به استان مرکزی رسید
کد خبر: 3474354
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

رتبه‌های برتر مسابقات قرآن کارکنان دولت به استان مرکزی رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن جامعه اسلامی کارکنان دولت، 18 و 19 بهمن‌ماه در وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد که نمایندگان استان مرکزی نیز با کسب رتبه‌های برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همزمان با دهه فجر و به همت جامعه اسلامی کارکنان وزارت دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور، سی‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم این وزارتخانه در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5، 10 و 15 جزء، اذان و ابتهال و بین اعضای انجمن‌های اسلامی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این دوره طی دو روز، 18 و 19 بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در ساختمان مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی با هم به رقابت پرداختند.
محمد شریفی، مصطفی سعیدی، مرتضی سعیدی، مجتبی سعیدی، حمید احمدی و ابوالفضل صفری شش نماینده استان مرکزی در رشته‌های حفظ 5، 10 و 15 جزء در این مسابقات هستند. مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات شامگاه 19 بهمن برگزار و نفرات برتر تجلیل شدند.
در مجموع شش نماینده از استان مرکزی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که به ترتیب مصطفی سعیدی در رشته حفظ 5جزء اول، حمید احمدی حفظ 15 جزء سوم، مجتبی سعیدی 5جزء چهارم، مرتضی سعیدی 10جزء اول و محمدشریفی نیز در رشته حفظ 10 جزء به مقام دوم دست یافت.
captcha