توجه توام به معاش و معاد مردم
کد خبر: 3474409
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد:

توجه توام به معاش و معاد مردم

گروه حوزه‌های علمیه: آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید، با قدردانی از تلاش های وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته ای، گفت: دولت باید به صورت توامان به معاش و معاد مردم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید، 20 بهمن در دیدار با معاون اول رییس جمهور، با بیان اینکه وزیر امور خارجه در ماجرای برجام همت زیادی انجام داد، بر قدردانی از این کسانی که زحمت می کشند و کار می کنند تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید از سه ویژگی دانایی، امانتداری و درد خدمت برخوردار باشند.
وی با تاکید بر قدر دانستن فرصت خدمت به مردم و ذکر آیاتی از قرآن مجید، خواستار توجه بیش از پیش دولت به موضوع دین و معاش مردم شد. 
این مرجع تقلید ادامه داد: دولت برای اشتغال مردم و به ویژه جوانان برنامه ریزی کند و اگر در مسیر خدمت به مردم حرکت شود، حضرت امام زمان (عج) نیز کمک خواهد کرد.
آیت الله وحید خراسانی با آرزوی توفیق برای دولت، این مملکت را مملکت امام زمان (عج) دانست و همه دولتمردان را به توجه به خداوند و حضرت ولی عصر (عج) در همه امور توصیه کرد.
اسحاق جهانگیری عصر امروز همچنین با حضرات آیات عظام لطف الله صافی گلپایگانی و ناصر مکارم شیرازی نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
معاون اول رئیس جمهوری در سفر یک روزه خود به قم کلنگ احداث بیمارستان 1000 تخت خوابی و شهرک سلامت منطقه پردیسان قم را به زمین زد. 
افتتاح تالار مرکزی شهر قم و شرکت در جلسه شورای اداری نیز از برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در این سفر بود.
captcha