انقلاب ایران پرچم دار گفتمان اسلام خواهی در جهان است
کد خبر: 3474758
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

انقلاب ایران پرچم دار گفتمان اسلام خواهی در جهان است

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره پرچم دار گفتمان اسلام خواهی و عدالت طلبی در جهان است، گفت: مردم ولایتمدار ایران با عزمی راسخ در راه اهداف خویش ثابت قدم خواهند بود.

مسعود رهنما در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بارزترین فریادهای عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف تصور بسیاری از صاحب نظران، تواناست در ظرف مدتی کوتاه الگویی مدرن را به جهان ارائه دهد.
وی با بیان اینکه نقش مردم در راه ولایتمداری و استقلال طلبی غیرقابل انکار است، افزود: ملت ایران در طول 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها با حرکت های خیره کننده خود، دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت و سرگردان کردند و بزرگ ترین و مؤثرترین انقلاب جهان را آفریدند.
رهنما با بیان اینکه ملت ایران همیشه پای آرمان های والای انقلاب ایستاده اند، تصریح کرد: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، دارای صفحاتی درخشان است که با نگاهی اجمالی به آن، شاهد اثرات بی بدیل این معجزه عظیم قرن خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: مردم ایران در حالی سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که شاهد صدور آن به بسیاری از کشورهای منطقه هستیم، بت های جهان و در رأس آن آمریکا، هرگز گمان نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران به این سرعت در جهان گسترش یافته و باعث سرنگونی دست نشانده های آنان شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره پرچم دار گفتمان اسلام خواهی و عدالت طلبی در جهان است، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران با عزمی راسخ در راه اهداف خویش ثابت قدم خواهند بود.

captcha