شعار مرگ بر آمریکا جزو اعتقادات ملت ایران و حذف‌نشدنی است
کد خبر: 3474965
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

شعار مرگ بر آمریکا جزو اعتقادات ملت ایران و حذف‌نشدنی است

گروه سیاسی: خطیب جمعه کاشمر با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا جزء اعتقادات ملت ایران و حذف‌نشدنی است، گفت: ملت ایران هیچ‌گاه از شعار مرگ بر آمریکا دست برنخواهند برداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، خطیب جمعه کاشمر، در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی این هفته 23 بهمن‌ماه با اشاره به اینکه برخی به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند، اظهار کرد: جوان‌ها با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند همچنان پایبند به اصول، دین و انقلاب هستند و از ادامه این راه هیچ‌گاه خسته نخواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش دشمن ایجاد بی‌ثباتی و مشکلات در داخل کشور است تا این ملت را از راهی که در پیش گرفته‌اند باز دارد، تصریح‌کرد: اگر دشمن در سوریه، عراق، یمن و ... آتش افروزی می‌کند بهانه اصلی آن‌ها ایران است ولی نمی‌دانند که هیچ‌گاه نخواهند توانست این ثباتی که امروز در کشور به وجود آمده را از بین ببرند.

یعقوبی با اعلام اینکه جوانان و ملت ایران هیچ‌گاه از گفتن شعار مرگ بر آمریکا دست برنخواهند برداشت، چون با همین شعار ابهت آمریکا را شکستیم و در دنیا تحقیرشان کردیم و جوان 13 ساله‌مان را قهرمان کردیم، بیان کرد: امام راحل با گفتن شعار مرگ بر آمریکا هیمنه آمریکا را در دنیا در هم شکست.

روحیه استکبار ستیزی منطقه به برکت شعار مرگ بر آمریکا است
وی با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی که امروز در منطقه به وجود آمده به برکت شعار مرگ بر آمریکا است، اظهار کرد: اگر نیروهای آمریکایی بعد از دستگیری توسط دریادلان ما شروع به گریه کردن می‌کنند به خاطر ترس از ابهت پاسداران ایران اسلامی است که در آنها به وجود آمده و در دل آن‌ها وحشت انداخته است.

خطیب جمعه کاشمر با بیان اینکه اگرچه ابهت بسیج، انقلاب و نیروهای نظامی دل آن‌ها را خالی کرده بود اما کمال محبت و رحمت اسلامی نصیب آن‌ها شد، گفت: متأسفم از اینکه علیرغم تمامی این جنایت‌های آن‌ها برخی افراد نادان و سفارش شده مدام علیه شعار مرگ بر آمریکا صحبت می‌کنند و می‌خواهند این را حذف کنند.

وی با تأکید براینکه شعار مرگ بر آمریکا جزء اعتقادات ملت ایران است و این ملت هیچ‌گاه از شعار مرگ بر آمریکا دست برنخواهند برداشت، بیان کرد: تا زمانی‌که آمریکا دشمن اسلام باشد و شیطنت و جنایت کند باید این شعار گفته شود، ما هنوز به خاطر جنایت‌های آمریکا شهید می‌دهیم، مگر می‌شود آمریکا داعش را به لحاظ سلاح تجهیز کند و آن‌ها بهترین فرزندان ما را بکشند و ما این شعار را سرندهیم.

یعقوبی با بیان اینکه برخی یا آمریکا را نمی‌شناسند یا سفارش شده هستند، از ملت ایران خواست هرکجا چنین صحبت‌هایی را می‌شنوند بدانند دست دشمن در کار است به همین جهت پاسخ این حرف‌ها را باید در انتخابات هفتم اسفندماه داد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته با اعلام اینکه راهپیمایی 22 بهمن تبدیل به یک حماسه جدید شد، گفت: ما دو عید بزرگ و واقعی داریم یکی 22 بهمن که این عید با حضور شما مایه عزت و سرافرازی ملت، کشور و رهبری شد و عید دوم انتخابات هفتم اسفندماه که باید تلاش کرد آن هم مایه عزت و سرافرازی ملت باشد.

یعقوبی بالاترین امر به معروف و نهی از منکر را رأی دادن به اسلام و انقلاب دانست و افزود: نجات مشکلات ما ادامه راهی می‌باشد که با آن موفقیت‌های این 37 سال را به دست آوردیم اگر امروز ایران به لحاظ علمی، امنیت و در عرصه سیاسی در دنیا زبانزد است، به خاطر موفقیت‌های ما از انقلاب تا کنون است.

نمایندگان باید اعتقاد به اقتصاد مقاومتی داشته باشند
وی با تأکید بر اینکه باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که برای حل مشکلات اقتصادی اهل فکر و طرح بوده و بدانند اقتصاد به چه معنی است، اظهار کرد: نماینده‎‌ای که می‌خواهید به آن رأی بدهید باید اعتقاد به اقتصاد مقاومتی داشته و با مفهوم آن آشنا باشد.

وی تلاش در جهت راه‌اندازی صنایع داخلی، اعتقاد به اسلام ناب و ولایت فقیه، استکبار ستیزی و فاصله با اصحاب فتنه را از دیگر خصوصیات یک نماینده برتر دانست و عنوان کرد: بعضأ شایعاتی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه امام جمعه از فرد خاصی حمایت می‌کند در صورتی که نباید این شایعات را باور کرد هر کسی را که ملت ایران انتخاب کنند برای ما هم مهم است.

وی گفت: شاید برخی افراد در روز 22 بهمن در کنار من عکس گرفته باشند و در فضای مجازی منتشر کنند و بگویند من از آنها حمایت کرده‌ام اما اینگونه نیست و رأی من مخفی و کسی از آن مطلع نخواهد بود.

captcha