تمدید زمان برپایی نمایشگاه‌ها‌ی «مدرسه انقلاب» تا پایان بهمن‌ماه
کد خبر: 3475089
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
علامتی خبر داد:

تمدید زمان برپایی نمایشگاه‌ها‌ی «مدرسه انقلاب» تا پایان بهمن‌ماه

گروه جامعه: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از تمدید زمان برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سه هزار و 500 مدرسه در سطح کشور خبر داد.

حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تعداد مدارسی که امسال میزبان نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» برای چهارمین سال متوالی بودند را سه هزار و 500 مدرسه برشمرد و گفت: 90 درصد این مدارس متوسطه دوم و 10 درصد نیز متوسطه اول بودند.

وی از تمدید زمان برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب خبر داد و افزود: استقبال دانش‌آموزان و اولیای مدرسه سبب شد تا مدت زمان بیشتری برای برپا بودن این نمایشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

وی دانش‌آموزان فعال و مؤثر در برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سراسر کشور را 300 هزار نفر برشمرد و گفت: آثار حول سه محور «دیروز ما، امروزما و فردای ما» شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: هر استان موظف است تا 30 فروردین‌ماه سال آینده، نسبت به معرفی نمایشگاه برتر به دبیرخانه اقدام کند. داوری در سطح ملی نیز طی 15 تیرماه سال آینده و اعلام نتایج نهایی نیز 15 مرداد‌ماه سال آینده، صورت می‌گیرد و از برگزیدگان نیز طی شهریورماه سال آینده تجلیل به عمل ‌می‌آید.


captcha