دانشگاه بهشتی در گرایش اعجاز قرآن دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3475225
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
در سال تحصیلی 95-96؛

دانشگاه بهشتی در گرایش اعجاز قرآن دانشجو می‌پذیرد

گروه دانشگاه: دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 95-96 برای اولین بار در گرایش اعجاز قرآن رشته علوم قرآنی اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دانشگاه شهید بهشتی عناوین جدیدترین رشته‌های این دانشگاه را برای سال تحصیلی 96-95 اعلام کرد.
رشته علوم قرآنی گرایش اعجاز قرآن نیز رشته جدیدی است که در سال تحصیلی آینده، پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی اقدام به جذب دانشجو در آن خواهد کرد. پیش از این در پژوهشکده اعجاز قرآن در رشته قرآن‌کاوی رایانشی دانشجو پذیرش می‌شد.
دانشگاه شهید بهشتی همچنین مجوز رشته‌های حسابداری مدیریت، حسابرسی، مدیریت تکنولوژی، مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مهندسی را در مقطع کارشناسی ارشد و بیوتکنولوژی کشاورزی ـ گیاهی را در مقطع دکتری اخذ کرده است.
بنا بر این گزارش، دانشگاه شهید بهشتی همچنین برای اولین بار در سال تحصیلی جاری مجوز جذب دانشجو در رشته‌های مهندسی برق ـ مخابرات امن و رمزنگاری، فناوری معماری، بیوشیمی و نانو زیست فناوری (بیوتکنولوژی) گرایش زیستی مقطع کارشناسی ارشد و محیط زیست در ۳ گرایش آلودگی محیط زیست، آمایش محیط زیست و تنوع زیستی را در مقطع دکتری را اخذ کرد.   
captcha