پیکر پاک شهید ارغوانی هنوز وارد کشور نشده است
کد خبر: 3475365
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

پیکر پاک شهید ارغوانی هنوز وارد کشور نشده است

کانون خبرنگاران نبأ: با وجود اینکه روز گذشته آخرین خبرها حاکی از انتقال پیکر شهید ارغوانی، شهید مدافع حرم و عکاس افتخاری ایکنا، شب گذشته 24 بهمن‌ماه به میهن داشت، اما صبح امروز 25 بهمن‌ماه عنوان شد که پیکر این شهید والامقام هنوز وارد کشور نشده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، طبق آخرین اخبار رسیده از همرزمان شهید ارغوانی در خصوص انتقال پیکر مطهر شهید ارغوانی به کشور، هنوز پیکر این شهید وارد ایران نشده است، این در حالی است که اعلام شده بود پیکر پاک این شهید، شب گذشته 24 بهمن‌ماه از فرودگاه امام‌خمینی(ره) به وطن باز می‌گردد.
مقرر شده بود پس از ورود به فرودگاه پیکر شهید مدافع حرم به معراج شهدای خیابان بهشت منتقل شود و خانواده، دوستان و همرزمان شهید آخرین دیدار‌های خود را با شهید گرانقدر در معراج‌الهشدا داشته باشند اما تا کنون برنامه دقیقی از زمان بازگشت و مراسم خیابان بهشت اعلام نشده است.


شهید مدافع حرم، تقی ارغوانی از عکاسان با سابقه خبرگزاری ایکنا بوده است که طی سال‌ها علاوه بر ثبت تصاویر مناسبت‌های مختلف، گام‌های ارزشمندی در راستای انعکاس تصاویر مربوط به همایش پیاده‌روی اربعین حسینی برداشته است.
شهید ارغوانی 22 بهمن‌ماه همراه با گروه اعزامی از لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش هنوز به وطن بازنگشته است.
خبرهای مربوط به تشییع پیکر پاک این شهید و تصاویر و گزارش‌های مربوطه از خبرگزاری ایکنا در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
captcha