حضور نمايندگان خوزستان در مسابقات قرآن بسيجيان كشور
کد خبر: 3475370
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

حضور نمايندگان خوزستان در مسابقات قرآن بسيجيان كشور

گروه فعاليت‌هاي قرآني: 20 نماينده استان خوزستان در دو بخش بالا و پائين‌تر از 16 سال در بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج حضور دارند.

محمد جنادله، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در مشهد درحال برگزاري است.

وی گفت: در رشته حفظ کل عبدالله میاحی از ملاثانی و سیدمهدی موسوی‌نسب از ناحیه امام حسین(ع) اهواز و در رشته قرائت سید جاسم موسوی از ناحیه امام حسین(ع) اهواز و سید جعفر ملبوب از شهرستان کارون نمايندگان استان در اين مسابقات هستند.

جنادله عنوان کرد: همچنين، محمد کرم‌الله چعب از شهرستان شوشتر، موسی آلبوخنفر از شادگان در بخش بالای 16 سال و ستار آلبوغبیش از ماهشهر و مصطفی نعيماوي از شادگان در شته قرائت زیر 16 سال نيز از ديگر نمايندگان خوزستان در اين مسابقات كشوري هستند.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان بیان کرد: در رشته تفسیر سوره ممتحنه محمد بحرانی‌پور از خرمشهر و علی خالدی از رامشیر، در رشته حفظ و مفاهیم سوره یس، علی بحرانی‌پور از خرمشهر و یوسف حمیدی‌نژاد از شادگان با ديگر رقيبان خود در مسابقات قرآن بسجيان كشور به رقابت مي‌پردازند.

وی ادامه داد: در بخش زیر 16 سال و در رشته حفظ 5 جزء سید احمد فاضلی از اهواز و ابوالفضل صفاری از شوشتر، در رشته حفظ 10 جزء حسن درویشی بچاری از خرمشهر و محمدمهدی غنچه‌آرا، در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال مهدی کثیر از شوش و اسحاق زبیدات از اهواز و در رشته اذان زیر 16 سال نیز رضا راهبر از رامشیر و جواد صالحی از شادگان در اين مسابقات حضور دارند.

به گزارش ايكناي خوزستان، مرحله كشوري بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج 23-26 بهمن‌ماه در مشهد برگزار مي‌شود.

captcha