مسجد نما را بین‌المللی خواهیم کرد
کد خبر: 3475620
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
رئیسی:

مسجد نما را بین‌المللی خواهیم کرد

گروه فضای مجازی: مسئول روابط عمومی غرفه مسجد نما و غرفه نما گفت: برای سال آینده تلاش خواهیم کرد تا کار مسجدنما را بین‌المللی کنیم.

حسین رئیسی،‌ مسئول روابط عمومی غرفه مسجد نما و مدرسه نما، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های غرفه اظهار کرد: ما امسال دومین سالی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم و فعالیت‌مان را از دوسال و نیم پیش در حوزه کار فرهنگی مساجد با هدف و رویکرد اطلاع‌رسانی و مطالب قرآنی و احادیث برای تابلوی فرهنگی مساجد آغاز کردیم.
وی افزود: از آنجا که مسئولان فرهنگی مساجد برای تابلوی اعلانات در راستای آگاهی‌بخشی مسائل دینی،‌ سبک زندگی دغدغه داشتند، به جمع‌آوری اطلاعات پرداختیم و احادیثی را آماده و در اختیار مساجد قرار دادیم تا در تابلوی فرهنگی مساجد استفاده کنند. همچنین موضوعاتی همچون اقامه نماز، سبک زندگی، مطالب فرهنگی، مطالب اجتماعی و احادیث و روایات را دسته‌بندی کردیم و مطالب را به صورت آماده با اینفوگرافی مناسب را به صورت رایگان در سایت قرار دادیم.
مسئول روابط عمومی غرفه مسجدنما و مدرسه نما تصریح کرد: هم‌اکنون نزدیک به بیست هفته می‌شود که کار مدرسه نما را در حوزه مدرسه اضافه کرده‌ایم. همچنین اخرین محصولات‌مان را به صورت دی وی دی  هم در قالب مسجد نما و هم مدرسه نما و هم جوانه‌ها را در نمایشگاه عرضه می‌کنیم.
وی بیان کرد: سایت masjednama.ir و madresenama.ir در اختیار کاربران قرار گرفته است تا کاربران بتوانند مطالب را به رایگان از سایت دریافت کنند.
رئیسی اظهار کرد: امیدواریم برای سال آینده بتوانیم در حوزه مدرسه بسیار قوی‌تر وارد شویم تا مطالب را برای سنین مختلف دسته بندی کنیم و همچنین قصد داریم در همین کار مسجد نمایی که در ایران اسلامی انجام می‌شود در حوزه بین‌الملل محقق کنیم.
captcha