خادمی شهدا، سردار «فرزانه» را به حریم دفاع از خاندان نبوت رساند
کد خبر: 3475910
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
بیانیه ستاد راهیان نور در پی شهادت سردار «رضا فرزانه»؛

خادمی شهدا، سردار «فرزانه» را به حریم دفاع از خاندان نبوت رساند

گروه جهاد و حماسه: ستاد مرکزی راهیان نور در پی شهادت سردار «رضا فرزانه» بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: خادمی شهدا در راهیان نور،‌ وی را به سرمنزل مقصود و حریم امن دفاع از خاندان نبوت رساند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ستاد مرکزی راهیان نور در پی شهادت سردار «رضا فرزانه» بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: خادمی شهدا در راهیان نور او را به سرمنزل مقصود و حریم امن دفاع از خاندان نبوت رساند.

«بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا‌ تَبدیلًا

شهادت معامله‌ انسان‌های هوشیار با خداوند است. روح بلند سردار رشید اسلام، یادگار سال‌های عشق و حماسه‌ دفاع مقدس و فرمانده صادق و دلسوز عرصه‌های جهاد و ایثار و شهادت در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام با تأسی بر سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرین انوار پر مهر الهی شد و با شهادت مظلومانه‌اش به آرزوی دیرینه‌ای که سال‌ها انتظارش را می‌کشید، رسید.

کسوت پرافتخار خادمی شهدا در راهیان نور و فرماندهی قرارگاه مشترک راهیان نور در مناطق عملیاتی، موجب زنده ماندن تعلّق به شهدا و خدمت به اهل بیت علیهم السلام بود که عاشقانه در آن، طی مسیر کرد تا دعای دوستانِ شهیدش، او را به سر منزل مقصود و حریم امن دفاع از خاندان عصمت و طهارت برساند.

سردار حاج رضا فرزانه، پس از فراغت از فرماندهی لشکر عملیاتی حضرت محمد رسول الله(ص) با حفظ و افزایش روحیه معنوی و مادی‌اش، عطش همراهی با امام زمان(عج) و پیروی از رهبر و امام فرزانه‌اش را همواره در سینه‌اش داشت و سرانجام در دهه پرمهر فجر انقلاب در جوار حریم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) به دست دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت شربت شیرین شهادت را نوشید تا با تزریق خون پاک و مطهرش در شریان پر از رویش راهیان نور و خادمین شهدا بر بالندگی حرکت عظیم فرهنگی انقلاب و گفتمان تمدّن عظیم اسلامی افزوده شود.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور شهادت این شهید کربلایی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت‌ امام خامنه‌ای عزیز، ملت بزرگ ایران اسلامی، رزمندگان، بسیجیان، همرزمان، خانواده و بستگان شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای همه مصیبت‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کند؛ از خدای منان می‌خواهیم که روح، ریحان، جنات رضوان، رحمت، غفران الهی و حشر با اولیای اطهر محمد(ص) و آل محمد(ص) را نصیب آن شهید والامقام بگرداند

captcha