ارسال هزار و ۷۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره «بانو امین»/ اعلام زمان دریافت کارت آزمون جامعه الزهرا(س)
کد خبر: 3476258
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
دو خبر از جامعة الزهرا(س)؛

ارسال هزار و ۷۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره «بانو امین»/ اعلام زمان دریافت کارت آزمون جامعه الزهرا(س)

گروه حوزه های علمیه: رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با اعلام زمان دریافت کارت آزمون ورودی این مرکز گفت: پس از اعلام فراخوان از اواخر مهر تا آخر دی ماه هزار و ۷۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اباذر عمرانی فر، با اعلام این خبر بیان کرد: آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ جمعه ۳۰ بهمن در ۳۱ حوزه امتحانی در کل کشور برگزار می شود.
وی اضافه کرد: داوطلبان می توانند از ۲۶ بهمن ماه با مراجعه به سامانه پذیرش به آدرس http://paziresh.jz.ac.ir  نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
خبر دیگر حاکی است که معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) از ارسال ۱۷۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین خبر داد.
هزار و 707 اثر
سعیده سادات غروی با اعلام این خبر بیان کرد: پس از اعلام فراخوان از اواخر مهر تا آخر دی ماه هزار و ۷۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین ارسال شده است.
وی ادامه داد: این جشنواره در راستای گسترش فرهنگ پژوهش، تقویت و توسعه ظرفیت های علمی و تقدیر از بانوان پژوهشگر در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: ۹۶۱ نفر اعم از اساتید، طلاب و دانشگاهیان در این جشنواره شرکت کردند که۷۱۲  اثر در قالب پایان نامه، ۶۹ اثر در قالب کتاب و ۹۲۶ اثر در قالب مقاله به دبیر خانه ارسال شده و در مجموع ۱۲۸ اثر به زبان های خارجی (انگلیسی، عربی، اسپانیولی و اردو) می باشد.
وی ادامه داد آثار ارسالی در گرایش های اخلاق اسلامی، تفسیروعلوم قرآن و حدیث، تاریخ اسلام، تعلیم و تربیت، مطالعات زن و خانواده، فلسفه و کلام، فقه و حقوق است.
captcha