شهدای مدافع حرم، پرچم‌دار انسانیت و اسلامیت هستند
کد خبر: 3477054
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

شهدای مدافع حرم، پرچم‌دار انسانیت و اسلامیت هستند

گروه اجتماعی: دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی پیامی شهادت حمیدرضا انصاری، شهید مدافع حرم را به محضر امام عصر(ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور، طی پیامی شهادت حمیدرضا انصاری مسئول کانون فرهنگی ـ هنری اصحاب‌المسجد مسجد حاج سید تقی تقوی اراک را که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید، تسلیت گفت، در این پیام آمده است: «امروز شهدای مدافع حرم، پرچم‌دار انسانیت و اسلامیت هستند و راه شهدا، راه سربلندی و افتخار است و همه مدیون جان‌فشانی این عزیزان هستیم.
امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌کنند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.
شهید حمیدرضا انصاری در سه جبهه‎ی اخلاق، فرهنگ و مبارزه با گروهک تروریستی داعش جهاد کرد با اهدای خون و جان خود در جبهه استکبارستیزی، حضورش در دو جبهه دیگر را تأیید کرد؛ شهید انصاری، فرد خودساخته‌ای بود که شاگردان بسیاری را در سنگر مسجد تربیت نمود که هر کدام از آنان اکنون مسئولیت‌های خطیری را در نظام جمهوری اسلامی ایران عهده‌داری می‌کنند.
این واقعه را به محضر امام عصر(عج) و نایب برحقش امام معظم رهبری و همه ملت ایران به ویژه خانواده و فرزندان این شهید والامقام، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم از عموم مردم خصوصاً اهالی مسجد دعوت می‌کنم تا با حضور در تشییع این شهید خط شکن با آرمان‌های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب و همه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، تجدید میثاق کنند».
والسلام/
captcha