پیام نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پی شهادت شهید حجت‌الله اسدی
کد خبر: 3477845
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پی شهادت شهید حجت‌الله اسدی

گروه اجتماعی: درپی شهادت حجت‌الله اسدی، شهيد بسیجی مدافع حرم اهل‌بيت(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین با صدور پیامی شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صبح امروز در پیامی شهادت ذاکر اهل بیت، حجت‌الله اسدی را تبریک و تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: طلبه مجاهد و ذاکر با اخلاص اهل‌بیت شهید حجت‌ اسدی صادقانه بر پیمان خویش ایستاد و جان خود را در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد. وجه امتیاز این شهید، چنانکه دوستان و همسنگران او شهادت می‌دهند مجاهدت مخلصانه او در جبهه فرهنگی و نوکری در آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام است.
تربت پاک کربلا فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر وی را در برپایی مجالس عزا در اربعین و خدمت به زائران شهادت خواهد داد. سرزمین جبهه‌های دفاع‌مقدس نیز همین شهادت را در آماده‌سازی فضا برای زائران راهیان‌نور در پیشگاه الهی ثبت خواهد کرد و به فضل الهی از برکت این فعالیت‌ها در بهشت برین متنعم خواهد بود.
بر خود لازم می‌دانم عروج این شهید عزیز را به خانواده داغدار و دوستان ایشان و عموم مجاهدان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض نمایم و علو درجات آن بزرگوار را از درگاه الهی خواستارم.
captcha