نگاهي به دوره‌هاي قرآني هفته گذشته خوزستان
کد خبر: 3478254
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

نگاهي به دوره‌هاي قرآني هفته گذشته خوزستان

گروه فعاليت‌هاي قرآني: هفته گذشته كه همزمان با اولين روزهاي اسفندماه بود، برخي جلسات قرآني خوزستان برگزار شدند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآني(ايكنا) از خوزستان، هفته گذشته كه همزمان با اولين روزهاي اسفندماه بود، برخي جلسات قرآني خوزستان برگزار شدند.

از جمله اين جلسات، جلسه تعلیم فنون قرآن کریم بود كه شنبه اول اسفندماه با حضور حسین محمدی برگزار شد. این جلسه آموزشي بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور فعالان قرآنی استان همراه بود.

جلسه تعلیم فنون تلاوت با حضور حسین محمدی از قاریان شهرستان اهواز همراه بود. در این جلسه به چندین مورد از آموزش نکات تجویدی اشاره شد از جمله یک اصلاح روش اوج‌گیری صوتی بود که توسط یکی از حاضران قرائت شد و از سوی حسین محمدی اصلاح شد. اصلاح روش تحریری یکی دیگر از حاضران در جلسه نیز اعمال شد.

همچنین در همان روز جلسه استاد حسن موسوی شوکي بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

به گزارش ایکنای خوزستان جلسه هفتگي تخصصی تلاوت قرآن کریم کانون شهید جهان‌آرا (دارالقرآن امام مهدی) با حضور ناجي حيدري، به دلیل بدی آب و هوا برگزار نشد.

در ادامه، چهارشنبه 5 اسفندماه جلسه تخصصی هفتگی قرآن کریم با حضور استاد مهدی دغاغله همراه با تلاوت یک صفحه از قرآن کریم به روایت ورش از نافع و توضیح قواعد برگزار شد. در این جلسه که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در کوی بستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد اساتید قرآنی استان از جمله حاج عباس حزباوی، دکتر بستانی و وادی عبیات حضور یافتند.

همچنین حمد حمزه، علی منجری، محمد دغاغله، مرتضی حیدری، محمد مطوری و سید جاسم موسوی نیز در این جلسه به قرائت پرداختند.

در آخرين روز از هفته گذشته نيز جلسه حفظ قرآن در مسجد المومنين لشكرآباد برگزار شد. اين جلسه با آموزش سبحان دغاغله و محسن مزرعاوي همراه است.

captcha