پیام تبریک ثروتی به مردم و منتخبین انتخابات
کد خبر: 3478715
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

پیام تبریک ثروتی به مردم و منتخبین انتخابات

گروه سیاسی: موسي‌الرضا ثروتي نماينده پیشین مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در مجلس پس از اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، متن پیام موسي‌الرضا ثروتي نماينده پیشین مردم  بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:
به‌نام خدا
مردم شریف شهرستان‌های
بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان
دیربازی است که به حرمت خون‌های ریخته شده و قداست قسم‌های خورده شده پای "آری" بزرگمان به نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و بر در این تعهد می‌بالیم . فرزندان امام شهداء که هر آن سربازی می‌طلبد چونان رهیدگانی از کمان آماده خدمت بودیم. پیش آمدیم تا به فصل جهاد و آبادانی رسیدیم لباس همت به تن کردیم و جان بخشیدیم شعار ما می‌توانیم را. کاری کردیم کارستان که دشمنان هرگز نتوانند یک ایرانی را تهدید کنند، در همه این سالها سرود همدلی ما آوازه جهانیان بود و آنچه نگاه مشترک را معنا می‌کرد اسلامی بودن، ایرانی بودن و توسعه "مردم مداری"بود. واژگانی که طی دوازده سال پیشانی راهم بودند و مسیر حرکت. مردمی که ولی نعتم بودند و هستند و خواهند بود. تجربه دوازده ساله مجلس آموخت که سکوت نکنم، آرام نباشم ، ننشینم. بی‌خوابی‌ها و دویدن‌ها و حق شناساندن‌ها .
 حالا رسیدن توسعه و آبادانی شهر و دیا‌رم در ذات وجودم نهادینه شده است چه نماینده باشم چه نباشم. دوازده سال عمر کوتاهی نیست برای عادت به بی‌قراری‌ها ...  
باید بگویم که ممنونم برای همه حمایت‌ها، بودن‌ها، سختی‌ها و رهنمودها. باید بگویم هستم تا آخرین نفس برای رسیدن به آرمان‌ها برای شدن همه آنچه که تا به امروز نشد، برای کمک به دو منتخب شما مردم، آن هم با کوله‌باری از تجربه، بی‌درنگ و بی‌توقف . تبریک من به آقایان دکتر قربانی و مهندس اکبری با کمک و مشارکت همراه است. اینک باهمیم. اینکه کنار شمایم اینکه "مردم" مهمند و اینکه همه ایرانی و اهل خراسان شمالی هستیم.  
شک نکنید موسی الرضا ثروتی، فرزند انقلاب ، اهل خراسان شمالی تا هست برای شماست. چون اعتماد شما بود که معنا داد سالهای زندگی او را .  
درودتان باد  حماسه انتخابات    درودتان باد سالها همراهی   
و سپاس بیکران مردم خوب خراسان شمالی
موسي‌الرضا ثروتي نماينده مردم شريف  بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در دوره هفتم، هشتم و نهم
captcha