340 هزار پیام الکترونیکی به زائران غیرایرانی حرم رضوی ارسال شده است
کد خبر: 3479390
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
در سه ماه پایانی سال؛

340 هزار پیام الکترونیکی به زائران غیرایرانی حرم رضوی ارسال شده است

گروه فضای مجازی: مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از ارسال بیش از 340 هزار پیام ‌الکترونیکی مناسبتی در سه ماه انتهای سال در راستای نشر معارف اسلامی و رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در راستای نشر معارف اسلامی و رضوی بیش از 340 هزار پیام‌ الکترونیکی مناسبتی در سه ماه انتهای سال ارسال ‌شده است.
وی اضافه کرد: به منظور تداوم ارتباط با مشترکان و با هدف افزایش آگاهی و بینش دینی زائران، این اداره در مناسبت‌های ویژه و همزمان با رخدادهای مهم اسلامی پیام‌های الکترونیکی را به زبان‌های مختلف و برای زائران غیر ایرانی ارسال می‌کند.
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در سه ماه آخر سال 94 بیش از 340 هزار پیام الکترونیکی مناسبتی به 20 هزار زائر غیرایرانی ارسال ‌شده است، گفت: این پیام‌ها به‌ زبان‌های عربی، فارسی، اردو، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، ترکی و آذری و با محتوای تبریک و تسلیت، نقاشی آئینی، پاور پوینت، کلیپ، فایل صوتی، اطلاع رسانی و‌ بیانات رهبری در وقایع ملی یا جهان اسلام در مناسبت‌های خاص ارسال می‌شود.
وی بیان کرد: در کنار خدمات حضوری ارائه شده به مراجعه‌کنندگان، آن دسته از زائران و گردشگرانی که مایل به تداوم ارتباط با حرم مطهر رضوی هستند، با ثبت نشانی الکترونیکی خود می‌توانند از خدمات فرهنگی اداره زائران غیر ایرانی بهره‌مند شوند.
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین آن دسته از مشترکانی که توفیق زیارت امام مهربانی‌ها را پیدا کرده‌اند، پس از بازگشت به کشور در اولین ارتباط الکترونیکی، پیام زیارت قبول از سوی اداره ارتباطات اسلامی دریافت می‌کنند.
captcha