میزبانی شبکه خراسان رضوی از «بهار فیروزه‌ای» در لحظه سال تحویل
کد خبر: 3479926
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

میزبانی شبکه خراسان رضوی از «بهار فیروزه‌ای» در لحظه سال تحویل

گروه هنر: کارگردان تلویزیون از ویژه برنامه لحظه سال تحویل 95 یا عنوان «بهار فیروزه‌ای» به مدت 210 دقیقه از شبکه خراسان رضوی خبر داد.

امید نوریان، کارگردان تلویزیوني صدا و سيماي خراسان رضوي در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از پخش ویژه برنامه «بهار فیروزه‌ای» در لحظه سال تحویل 95 از اين مركز خبر داد، افزود: این برنامه 210 دقيقه‌‌اي بعد از لحظه سال تحویل يعني ساعت 8:30 صبح به روی آنتن شبکه خراسان رضوی خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه گزارش مستند، مربوط به مشاغل نوروزی و خادمان حرم یکی از آیتم‌های برنامه به حساب می‌آید، تصریح کرد: نوروز در شعر و ادب فارسی، نوروزی در فرهنگ عامه خراسان، نمایش طنز با گویش محلی با محوریت نوروز و اجرا زنده موسیقی از برنامه‌های آغاز سال تحویل است.
این کارگردان تلویزیون با اشاره به آیتم‌های متفاوت و جذاب در این برنامه اظهار کرد: موسیقی تصویر با اماکن گردشگری، ارتباط زنده با حرم و گزارش مستند از پلیس راه به همراه مهمانانی در استدیو از بخش‌های دیگر برنامه به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه احتمال تغییر مجری و مهمان وجود دارد، تصریح کرد: در خصوص انتخاب خواننده، مجری و اسم برنامه احتمال تغییر وجود دارد، اما تا به این لحظه، مجریان برنامه شهرام رفوگران، شهریار صفاجو، محسن افکاری و سمانه نورایی خواهند بود.
نوریان اظهار کرد: عوامل ویژه برنامه آغاز سال تحویل 95 «بهار فیروزه‌ای» را می‌توان علی خیابانی به عنوان تهیه کننده، کارگردان، امید نوریان، تدوینگر، مجید طاهرمنش، تصویربردار، مصطفی رحمانی و صدابردار، محمد مهدی‌زاده نام برد.
یادآور می‌شود، ویژه برنامه لحظه تحویل سال 95 شبکه خراسان رضوی با عنوان «بهار فیروزه‌ای» از آغاز سال 1395 همراه با آیتم‌های جذاب و دیدنی مهمان خانه خراسانی‌ها خواهد بود.
captcha