گمانه‌زنی رسانه‌ای درباره جانشین آیت‌الله واعظ طبسی
کد خبر: 3480461
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

گمانه‌زنی رسانه‌ای درباره جانشین آیت‌الله واعظ طبسی

گروه سیاسی: به دنبال درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی، رسانه‌های مختلف اقدام به گمانه‌زنی درباره جانشین ایشان در آستان قدس رضوی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آخرین گمانه‎زنی رسانه‌ای از انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور به عنوان تولیت آستان قدس رضوی حکایت دارد.
وی هم‌اکنون تولیت امامزاده صالح(ع) را برعهد دارد.
براساس همین گمانه‌زنی‌ها، آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی را برعهده خواهد گرفت.
همچنین در بین گزینه‎هایی که در رسانه‎ها مطرح است می‎توان به نام‎هایی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، آیت‌الله محمد محمدی ری‎شهری و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی اشاره کرد.
ایکنا تأکید دارد که این اسامی صرفا گمانه‎زنی رسانه‌ای است و خبر فوق جهت آگاهی مخاطبان از پیش‎بینی‎های رسانه‎ها منتشر شده است.
یادآور می‌شود آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، بامداد امروز در بخش مراقبت‌های ویژه اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد درگذشت.
بر اساس این گزارش، آیت‌الله واعظ‌طبسی عصر روز هفتم اسفندماه به دلیل ایست تنفسي در منزل، به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل و در آنجا بستری شد؛ وی در این چند روز زیر نظر تیم پزشکی تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت اما در نهایت تلاش‌ها بی‌نتیجه بود و در نهایت در ساعت 2:10 دار فانی را وداع گفت و راهی سفر آخرت شد.
captcha