«راه شهیدان ادامه دارد»؛ چشم‌انداز بلند راه امام و رهبری
کد خبر: 3482162
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
سردار انصاری عنوان کرد:

«راه شهیدان ادامه دارد»؛ چشم‌انداز بلند راه امام و رهبری

گروه جهاد و حماسه: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شعار «راه شهیدان ادامه دارد» چشم‌انداز بلند راه امام و رهبری، فداکاری و ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری صبح امروز 19 اسفندماه با حضور سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران کل بنیاد شهید استان‌های کشور و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم، سردار انصاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که سکاندار نظام و انقلاب اسلامی هستند، در این مکان مقدس حضور داریم.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، تجدید پیمان با امام خمینی(ره)، تجدید پیمان با پیامبر اکرم(ص) است، پیامبری که نماد رحمت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، صلح و دوستی و مهربانی است و امروز دینش عالمگیر شده است و برخلاف دین‌های دیگر که تحریف شده‌اند، دین اسلام توسعه یافته و نجات‌بخش همه مردم جهان است و مشتضعفان و مسلمانان جهان آن را مکتب تفکر خود قرار داده‌اند.
سردار انصاری ادامه داد: امروز در کنار بهشت زهرا(س) و مزار 30 هزار شهید هستیم، آنها برای حفظ این دین رفتند و امروز بنیاد شهید که سالروز تأسیس است، توسعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است و تأسیس این بنیاد را می‌توان از تفکرات راهبردی امام خمینی(ره) به شمار آورد تا نهادی را ایجاد کند که راه اسلام و انقلاب را حفظ کند.
وی تصریح کرد: به امام عزیز عرض می‌کنیم که اماما شما که به نام خدا و برای خدا و احیای پیام رسول الله(ص) قیام کرده‌اید، ما همچنان پای این ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده‌ایم و راه شهید اگر ادامه دارد، راه خمینی کبیر هم ادامه دارد.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شعار «راه شهیدان ادامه دارد»، عنوان کرد: این شعار بیانگر این است که ارزش‌های دینی حاکم است و تا راه شهیدان ادامه دارد، انقلاب اسلامی نیز به حیات خود ادامه می‌دهد و آنچه موجب برتری جمهوری اسلامی در منطقه بین‌الملل شده، عامل آن ایثار و شهادت است و این فرهنگ زنده است و روحیه مقاومت نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سه عامل مهم جهادی «ایثار، مقاومت و شهادت» سبب ماندگاری جمهوری اسلامی است، بیان کرد: اگر راه شهیدان زنده است  و حیات جمهوری اسلامی ادامه دارد، عامل این ماندگاری همین شعار است و به برکت خون شهیدان این انقلاب به حیاتش ادامه می‌دهد تا دست صالحش سپرده شود.
سردار انصاری ادامه داد: شعار «راه شهیدان ادامه دارد» چشم‌انداز بلند ماست، یعنی راه امام، رهبری، ایثار، فداکاری و شهادت زنده است و در این نهاد مقدس که افضل نهادهاست، خدمات شایسته‌ای برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این مراسم گفت: اگر تعدادی از فرزندان امام در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، امروز فرزندانی از نسل چهارم این انقلاب هستند تا راه شهدا را ادامه دهند و حافظ نظام اسلامی و استواری آن باشند و در اعتلای پرچم زلال حسینی تحت تدبیر رهبری باشند.
captcha