12 فروردین مظهر اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت است
کد خبر: 3482670
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
حجت‌‌الاسلام چراغی‌پور:

12 فروردین مظهر اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت است

گروه سیاسی: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، مظهر و نماد اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت 12 فروردین و سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و امام‌خمینی(ره)، اظهار کرد: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی كه در 22 بهمن سال 1357  به پیروزی نشست در واقع زمینه‌ساز مهم‌ترین همه‌پرسی تاريخ ايران جهت تعيين نوع حكومت در کشور شد.
وی افزود: 12 فروردین در واقع روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران و روز استقرار و تثبيت انقلاب اسلامي بوده كه بی‌هیچ تردیدی باید گفت رویدادی کم‌نظیر و منحصربه‌فرد است .
چراغی‌پور با بیان اینکه 12 فروردین‌ماه روزی مقدس و پربرکت برای ملت ایران محسوب می‌شود، اضافه کرد: این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز سرآغاز حيات واقعي اسلام در عصر معاصر و پایه‌گذار ساختار جديد سياسي اجتماعي در ايران بر مبناي آراي مردم است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تشكيل نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران توسط خود مردم را از آثار و برکات همه‌پرسی 12 فروردین سال 58 اعلام و عنوان کرد: در این روز بزرگ ملت ایران توانستند سرنوشت کشور را تعیین و استقلال و آزادي را برای خود به ارمغان بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام‌خمینی(ره) و تقارن این روز با خجسته میلاد ام الائمه حضرت زهرا (س) گفت: دهه اول سال جدید با تقارن این مناسبت‌های مهم در روزهای 11 و 12 فروردین قابل تفکر و توجه است.
حجت‌الاسلام چراغی‌پور در پایان با بیان اینکه گرامیداشت مناسبت‌های روزهای 11 و 12 فروردین در دستور کار این شورا قرار دارد، خاطرنشان کرد: برپایی با شکوه این دو مراسم با اجرای ویژه ‌برنامه‌هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.
در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون برگزاری باشکوه سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام‌خمینی(ره) و همچنین یوم‌الله 12 فروردین به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
captcha