دریافت دو میلیارد بابت شهادت همسر! + فیلم
کد خبر: 3483340
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

دریافت دو میلیارد بابت شهادت همسر! + فیلم

گروه جهاد و حماسه: همسر شهید تقی ارغوانی گفت: همسرم درآمد ماهیانه خوبی در شهرداری داشت و بابت رفتنش به سوریه و شهادت وی، نه پولی دریافت کرده‌ایم و نه دریافت خواهیم کرد در حالی که برخی می‌گویند که همسر شهید با دریافت دو میلیارد تومان زندگی اش زیر و روشد!

لیلا رجب، همسر شهید تقی ارغوانی از شهدای مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه همسرم درآمد ماهیانه خوبی در شهرداری داشته و بابت رفتن به سوریه و شهادت وی نه پولی دریافت کرده‌ایم و نه دریافت خواهیم کرد، عنوان کرد: یک بار در مجلسی حضور داشتم و شنیدم که کسی تاکید کرد خوش به حال همسر شهید ارغوانی که اولین شهید مدافع حرم منطقه است، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. دو میلیارد تومان پول بابت شهادت همسرش به او داده‌اند. آن قدر برای این فرد احترام قائل هستم که با وی برخوردی نکردم، به حرمت اینکه نام همسرم به زبانش جاری شده بود.

رجب افزود: برخی می‌گویند خانواده شهدای مدافع حرم 180 میلیون تومان گرفته‌اند و حقوق ماهیانه ثابت دارند، در حالی که شوهر من کارمند شهرداری بود و حقوق خوبی هم داشت، از این رو به هیچ عنوان پولی بابت رفتن و آمدن شوهرم نگرفته‌ام و نمی‌گیرم.

همسر شهید تقی ارغوانی عنوان کرد: افرادی که ناآگانه چنین سخنانی را به زبان می‌آورند باید بدانند یک لحظه دیدار پدر و فرزند و یک نگاه به همسر قابل قیمت‌گذاری نیست و آیا خودشان حاضر هستند ثانیه‌ای از پدر و مادر،‌ همسر و فرزندشان با علم به رفتن و باز نگشتن دور شوند؟

وی گفت: به راستی برای یک لحظه دیدار دوباره پدر و فرزند چه قیمتی می‌توان گذاشت و چگونه می‌توان ارزش آن‌ را سنجید؟


گزارش تصویری این مصاحبه را در اینجا ببینید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۲
0
4
شمایی که دل رفتن برای دفاع از حرم و اسلام ندارید و حتی با دیدن خون حالتان بد میشود پس چرا پشت سر کسی که حداقل جرات رفتن به خود داده اینگونه حرف میزنید . یادم نرود فرمایش ارباب که گفت: اگر مسلمان نیستید حداقل ازاده باشیذ
captcha