اولین شهید مدافع حرم از شهر زنجان به جمع هم‌رزمانش پیوست
کد خبر: 3483565
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

اولین شهید مدافع حرم از شهر زنجان به جمع هم‌رزمانش پیوست

گروه اجتماعی:‌ داوود مرادخانی، اولین شهید مدافع حرم از شهر زنجان به جمع هم‌رزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، صبح امروز بیست و پنجمین روز از اسفندماه سال 94 و تنها چند روز مانده به آغاز سال جدید، زمانی که همه خانواده‌ها در تکاپوی استقبال از نوروز هستند، خانواده داوود مرادخانی در نبود پدر، خود را برای استقبال از نوروز آماده می‌کردند.

پدری که در کسوت پاسدار در سوریه و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) همراه رزمندگان دیگر لحظه‌ها را سپری می‌کرد تا دشمن به اسم اسلام، جسارت بی‌حرمتی به حرم امن خاندان عصمت و طهارت(ع) را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به همراه فرمانده این سپاه و جمعی از مسئولان استانی در منزل داوود مرادخانی حاضر شدند تا ملکوتی شدن او را به خانواده‌اش و دو فرزندی که منتظر بازگشت پدر بودند، تبریک و تسلیت بگویند.

لحظات سختی بود، اشک‌هایی که فقط ایمان به آیه 169 از سوره مبارکه آل‌عمران بود: «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» که تسلی خاطر دو فرزند و همسری بود که دیگر مرد خانه را نداشتند.

یادآور می‌شود مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم استان زنجان، شهیدان داوود مرادخانی و رحمان بهرامی صبح فردا از مقابل مسجد سید زنجان صورت می‌گیرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرز بیات
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۳
0
0
شهادت پر افتخار عزیز و گرامی داوود مراد خانی را به خانواده و امت مسلمان ایران خصوصا مردم زنجان تسلیت عرض میکنم
captcha