تقدیر حجت‌الاسلام شهیدی از مروجان روز بزرگداشت شهدا
کد خبر: 3483600
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

تقدیر حجت‌الاسلام شهیدی از مروجان روز بزرگداشت شهدا

گروه جهاد و حماسه: نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مبلغان و مروجان روز بزرگداشت شهدا تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مبلغان و مروجان روز بزرگداشت شهدا تشکر کرد و درآخریمن جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد در سال 1394 گفت: علما و مراجع دینی و متولیان امور فرهنگی، دستگاه‌های اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی و همچنین روابط عمومی‌های ادارات مختلف سراسر کشور، امسال همانند گذشته با انگیزه مضاعف در پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به ویژه فعالیت‌های روز بزرگداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند.

وی با اشاره به نیاز امروز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت، از رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب و مجازی خواست قلم‌فرسایی در راستای ترویج این فرهنگ را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام شهیدی تاکید کرد: بدون شک رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و می‌توانند فرهنگ جهاد، مقاومت و پایداری را به شکل مطلوب‌تری به نسل‌های جامعه اسلامی انتقال دهند.

وی گفت: رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های مجازی در ترویج روز بزرگداشت شهدا خوب عمل کرده و با پوشش مناسب برنامه‌های مختلفی که دراین زمینه برگزار شد، تلاش موثری داشته‌اند که انتظار می‌رود این همکاری تداوم یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمت به شهدا به عنوان بالاترین خوبی‌ها و خدمت به بشریت نام برد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه فضیلت زنده‌نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: کار تمام کسانی که مروج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و درراستای زنده نگهداشتن آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا تلاش می‌کنند کار زینبی است.

captcha